فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

بنز قاچاق در توقیف پلیس ماسال | ارزش خودرو ۸ میلیارد تومان است

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق در شهرستان ماسال خبر داد و افزود: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق در شهرستان ماسال خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی ماسال حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بنز در حال تردد مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند، افزود: با استعلامات صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر فاقد مدارک گمرکی و قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از انتقال خودرو به پارکینگ و معرفی متهم ۳۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: بنا بر اظهارت کارشناسان مربوطه ارزش خودرو مورد نظر، ۸۰ میلیارد ریال است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

Share