فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

سارقان گردنبد قاپ در دام پلیس ماسال | تقدیر و تشکر مردم از عملکرد پلیس

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی ماسال از شناسایی و دستگیری سارقانی که به بهانه پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلاجات در روستای تاسکوه کرده بودند خبر داد و به خشنودی و تقدیر و تشکرد مردم از عملکرد پلیس اشاره کرد و گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی ماسال از شناسایی و دستگیری سارقانی که به بهانه پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلاجات در روستای تاسکوه کرده بودند خبر داد و به خشنودی و تقدیر و تشکرد مردم از عملکرد پلیس اشاره کرد و گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

سرهنگ مجید تقی‌زاده با اشاره به اینکه پیشگیری از جرایم و افزایش سطح دانش انتظامی شهروندان از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی است اظهار داشت: پلیس در راستای وظایف قانونی خود در برخورد با مجرمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به انتشار خبری در فضای‌مجازی مبنی بر سرقت طلاجات از فردی در روستای تاسکوه ماسال، رسیدگی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال تصریح کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سارقان به وسیله یک دستگاه خودرو رانا با پلاک مخدوش به بهانه پرسیدن آدرس از خانمی در روستای تاسکوه، گردنبند وی را به سرقت برده و سریعا از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ماسال پس از اقدامات فنی و تحقیقات میدانی با اشرافیت اطلاعاتی، سارقان را شناسایی و آن‌ها را در محل اختفای خود با همکاری پلیس آگاهی قزوین در این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ تقی‌زاده از کشف طلاجات سرقتی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: متهمان ۱۸، ۴۸ و ۵۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه شدند.

وی در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خرسندی مردم در راستای دستگیری سارقان گردنبد قاپ توسط پلیس و با بیان اینکه اینگونه سرقت‌ها عمدتا به دلیل بی‌احتیاطی مردم صورت می‌پذیرد خاطرنشان کرد: با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود می‌توانیم دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنیم.

Share