فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

ورود بیش از ۴۰۸ هزار خودرو به گیلان | ۷ نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جانباخته‌اند

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از ورود بیش از ۴۰۸ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در استان خبر داد و گفت: ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از ورود بیش از ۴۰۸ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در استان خبر داد و گفت: ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲درصدی داشته است.

سردار عزیزاله ملکی در حاشیه مراسم خوش آمدگویی و استقبال از مسافران نوروزی ضمن تبریک سال نو به اجرای طرح نوروزی پلیس از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: پلیس گیلان در ایام تعطیلات نوروز با آمادگی کامل در خدمت شهروندان و مهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ نیروی پلیس در قالب هزار و ۲۲۳ گشت خودرویی، موتوری و پیاده انتظامی و ترافیکی در طول این طرح، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند افزود: متاسفانه از شروع طرح نوروزی تاکنون ۷ نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جانباخته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ نفر افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از ورود بیش از ۴۰۸ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در استان خبر داد و اذعان داشت: ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، عدم تجاوز از سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه به توصیه‌های پلیس را در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار موثر دانست و بیان داشت: محافظت از اموال شخصی، توجه به نکات ایمنی و همکاری مردم با مجموعه انتظامی موجب جلوگیری از وقوع جرم به خصوص سرقت خواهد شد.

سردار ملکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص ارائه خدمات بهتر به مردم را از طریق سامانه ۱۹۷ و در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک یا وقوع جرم مراتب را از طریق شماره فوریتی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

Share