۱ + ۴ دلیل برای این که مطمئن شوید به نرم افزار صندوق قرض الحسنه نیاز دارید

اگر شما در خانواده یا محل کار خود صندوق قرض الحسنه دارید اما آن را به شکل سنتی و بدون نرم افزار مدیریت می‌کنید، این مطلب را بخوانید. طی آن به شما خواهیم گفت که چرا خرید یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه بخش اعظمی از مشکلات شما را در مدیریت کردن این صندوق‌ها مرتفع خواهد کرد.

بدیهی است که با گسترش استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و اپلیکیشن‌ها، میزان استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه نیز روز به روز افزایش پیدا کرده است. چند سالی است که این وام‌ها از حالت سنتی و فامیلی به سمت سازمانی شدن میل پیدا کرده اند. در حال حاضر مجموعه‌های بزرگ و معتبر بسیاری هستند که یک صندوق قرض الحسنه که متشکل از اعضا یا کارمندان داخلی است، تشکیل داده و با وام‌های بدون بهره آن گره از مشکلات بسیاری باز می‌کنند.

البته هنوز هم خانواده‌های بسیاری هستند که این صندوق را در ابعاد کوچک و با تعداد اعضای محدود اداره می‌کنند، اما از آنجائیکه که لطف چنین صندوق‌هایی به بزرگی آنهاست تا به این واسطه افراد بیشتری با حجم بالاتری پول بتوانند از آن  استفاده کنند، پس نیاز به مکانیزه شدن امور آن نیز احساس می‌شود.

حالا اگر شما در خانواده یا محل کار خود صندوق قرض الحسنه دارید اما آن را به شکل سنتی و بدون نرم افزار مدیریت می‌کنید، این مطلب را بخوانید. طی آن به شما خواهیم گفت که چرا خرید یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه بخش اعظمی از مشکلات شما را در مدیریت کردن این صندوق‌ها مرتفع خواهد کرد.
نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه

  1. استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه کار شما را ساده‌تر خواهد کرد

استفاده از این نرم افزار به شکل چشم گیری باعث می‌شود کارتان سریع‌تر و کارآمدتر از سیستم وام قدیمی پیش برود. نرم افزار وام یا همان نرم افزار صندوق قرض الحسنه هم به وام دهندگان کمک می‌کند تا منشاء و پردازش وام را ساده و خودکار کنند.

سیستم مدیریت وام یا صندوق قرض الحسنه یک پلت فرم دیجیتالی است که به خودکارسازی هر مرحله از چرخه عمر وام، از درخواست باز کردن سهم تا بسته شدن وام را انجام می‌دهد. فرآیند مدیریت سنتی وام، زمان بر است و مستلزم جمع آوری و تأیید اطلاعات در مورد متقاضیان، قابل اعتماد بودن و اعتبار آنهاست. علاوه بر این، این فرآیند شامل محاسبه نرخ بهره و نظارت بر پرداخت‌ها هم می‌شود.

یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه نه تنها این رویه‌ها را خودکار می‌کند، بلکه تجزیه و تحلیل و بینش مفیدی را در قالب انواع گزارش‌ها برای وام دهندگان و وام گیرندگان ارائه می‌دهد.

  1. نرم افزار قرض الحسنه میزان خطای انسانی را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد

فرایند واگذاری، محاسبه و مدیریت وام بسیار پیچیده است. به این ترتیب، خطاها ممکن است در هر مرحله از کار رخ دهند. به طور مثال از دسترسی اشتباه به اعتبار یک شرکت یا فرد گرفته تا محاسبه میزان بدهی، سر رسید اقساط و گزارش‌هایی که به صورت دوره ای از اطلاعات صندوق گرفته می‌شود. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اگر صندوق قرض الحسنه‌ای تعداد زیادی عضو داشته باشد، حتماً نیازمند تعدادی کارمند است که به امور مربوط به این صندوق را رسیدگی کنند. این موضوع می‌تواند درصد بروز خطا در هر مرحله را افزایش دهد. ضمن آن که پیگیری این موضوع که خطا در کدام مرحله رخ داده به طور قطع کار آسان و بی دردسری نخواهد بود.

اما به یاری یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه که عمده‌ترین کارهایش را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد به راحتی می‌توانید جلوی حجم زیادی از اشکالات انسانی را بگیرید و با خیال راحت به امور مربوط به مدیریت صندوق خود رسیدگی کنید.

  1. به کمک نرم افزار صندوق قرض الحسنه، صندوق شما وجهه قانونی پیدا خواهد کرد

وقتی امور مربوط به صندوق را به صورت سنتی و دستی انجام می‌دهید، طبیعی است که خودتان هم قانونی بودن آن را باور نداشته باشید. چه برسد به اعضای صندوق که طبیعتاً اگر صندوق قرض الحسنه شما را قانونی‌تر بدانند، راحت‌تر به آن اعتماد کرده و اعضای آن به صورت خودکار رشد خواهد کرد.

وقتی صندوق بزرگی دارید که مجهز به نرم افزار صندوق قرض الحسنه نیست، یعنی عدم رعایت مقررات متعدد. موضوعی که در آینده ای نه چندان دور نه تنها منجر به جریمه و محدودیت گستر فعالیت صندوق شما می‌شود، بلکه  روی اعتبار شخص شما به عنوان مدیر ی مجموعه‌اتان تأثیر منفی خواهد داشت.

  1. فرآیند وام دهی با نرم افزار صندوق سریع‌تر پیش خواهد رفت

فرآیند سنتی وام دهی از نظر مشتریان جوان این دست صندوق‌ها همواره خسته کننده و ناکارآمد تلقی می‌شود. به همین دلیل است که در سالهای اخیر سرمایه گذاران جوان کمتر برای عضویت در این صندوق‌ها تمایل نشان می‌دهند. این در حالی است که صندوق‌های قرض الحسنه روش بسیار امنی برای سرمایه گذاری بوده و کمک می‌کند افراد به شکل راحت‌تری پول پس انداز کنند.

یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه که به اندازه کافی کارآمد و پیشرفته باشد قادر است فرآیند وام دهی را تسریع کرده و رضایت سپرده گذاران را افزایش دهد.

  1. حجم زیادی از اطلاعات در حافظه این نرم افزارها قابل نگهداری است

یکی از چالش‌های مهم مدیران صندوق‌های قرض الحسنه، مشکل نگهداری از پرونده‌های اطلاعات سپرده گذاران است. بسیاری از صندوق‌های قرض الحسنه درون سازمانی یا خانوادگی هیچ فضایی برای مراقبت از پرونده سپرده گذاران ندارند. نکته دیگر این است که به مرور زمان حجم اطلاعاتی که باید در این صندوق‌ها نگهداری شود، از اطلاعات مربوط به سپرده گذاران گرفته تا اطلاعات مالی و حسابداری بانکی، به شدت افزایش پیدا می‌کند.

اینجاست که نیاز به یک نرم افزار قوی و کاربردی برای مدیریت صندوق قرض الحسنه به شدت احساس می‌شود. نرم افزاری که بتوان مسئولیت مراقبت از همه اطلاعات را به راحتی به آن سپرد و از امنیت آن‌ها اطمینان حاصل کرد.
نرم افزار صندوق یگانه

نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه، بهترین انتخاب ممکن برای مدیریت امور مربوط به صندوق‌های وام دهنده

اگر با همه چالش‌های فوق روبه رو بوده اید و اکنون به عنوان مدیر صندوق قرض الحسنه یا یکی از اعضای هیئت رئیسه آن نیاز به خرید نرم افزار صندوق قرض الحسنه را احساس می‌کنید، بهتر است به شرکتی اطمینان کنید که برای نوشتن نرم افزار صندوق قرض الحسنه با مسئول بیش از ۲۰۰ صندوق مصاحبه داشته است. موضوعی که اثر مثبت زیادی روی نیاز سنجی صندوق‌های قرض الحسنه داشته و در نهایت منجر به تولید نرم افزاری شده است که تمام نیازها و چالش‌های مدیران این صندوق‌ها را برطرف می‌کند.

کافیست وارد سایت شرکت یگانه شده و درخواست نمایش دموی نرم افزار صندوق را درج کنید. بدون تردید با دیدن پیش نمایش این نرم افزار مطمئن خواهید شد که این نرم افزار هرآنچه از یک اپلیکشین قدرتمند مدیریت وام نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد.

Share