انواع دستگاه تخمه پزی و کسب درآمد از آن

قیمت دستگاه تخمه پزی (دستگاه تفت تخمه)، دستگاه شورکن، طعم زن و خشک کن سرندی این شرکت را به مراجعه به وبسایت و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این شرکت امکان پذیر است.

 علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار تولیدی پرسود، با خرید دستگاه تخمه پزی و تفت و بو دادن انواع تخمه و آجیل درآمد خوبی کسب خواهند کرد. بو دادن و شورکردن انواع تخمه ها به کمک دستگاه تفت تخمه که در مدل های حلزونی و مغازه ای ساخته می شوند امکان پذیر است. با داشتن سرمایه های مختلف می توان نسبت به راه اندازی کارگاه تخمه پزی و آجیل پزی اقدام کرد.

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه تفت آجیل، خشکبار، حبوبات، تخمه و محصولات دیگر است. کلیه تجهیزات مورد استفاده در خط تولید و فرآوری خشکبار، به ویژه دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی حلزونی برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف و بر اساس نیاز مشتری ساخته می شوند.

مشخصات دستگاه تفت تخمه حلزونی

 تکنولوژی هایی که امروزه برای ساخت دستگاه تفت تخمه وجود دارد باعث افزایش بهره وری دستگاه و افزایش کیفیت محصول می شود. از جمله این تکنولوژی ها استفاده از درام های زاویه دار در دستگاه های تخمه پزی و یا تفت است.

در این دستگاه، درام با زاویه حدودا ۳۰ الی ۴۰ درجه نسبت به افق کار می کند و این امر باعث افزایش ظرفیت دستگاه خواهد شد. این زاویه سبب می شود پر شدن محصول به میزان بیشتری در سطح درام انجام شود.

برای حرارت دهی و تفت دادن محصول باید یک سیستم دمش هوا داشته باشیم بدین منظور از طریق یک لوله هوای داغ از قسمت کوره گرفته و بر روی محصول دمیده می شود.
امکان تفلون کاری درام این اجازه را به دستگاه می دهد که برای محصولات خاص از آن استفاده شود و از چسبندگی محصولات به درام جلوگیری شود.

 

دستگاه ها و ماشین آلات فرآوری آجیل، تخمه و خشکبار

دستگاه ها و ماشین آلات فرآوری آجیل، تخمه وخشکبار در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود. برای راه اندازی یک خط تولید آجیل و خشکبار ما به دستگاه های متفاوتی احتیاج داریم که در اینجا به بررسی دستگاه ها می پردازیم. دستگاه های مورد استفاده در این خط تولید عبارتند از دستگاه تخمه پزی، دستگاه طعم زنی یا لووک، دستگاه شورکن، خشک کن سرندی و انواع  بالابر های مناسب با هرکدام از دستگاه ها.


دستگاه تفت تخمه

این دستگاه در ظرفیت های مختلف ساخته می شود. دستگاه تفت از یک درام، مشعل و بدنه ساخته می شود که با توجه به سفارش مشتری می توان برای آن درام استیل و یا آهنی در نظر گرفت.

دستگاه طعم زن یا لووک

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، مناسب برای طعم زنی محصولاتی مانند آجیل، تخمه و خشکبار استفاده می شود.

دستگاه تخمه شور کن

دستگاه شور کن برای محصولاتی با پوسته سخت مثل انواع تخمه ها و بادام با پوست مناسب است. بهتر است از این دستگاه برای طعم زنی محصولات حساس استفاده نشود زیرا پاروی کار گذاشته شده در این دستگاه به محصول ضربه می زند و همین امر باعث آسیب رسیدن به محصولات حساس می شود.

در برخی از مواقع از دستگاه تخمه پزی برای شورکردن تخمه نیز استفاده می شود.

خشک کن سرندی

دستگاه خشک کن سرندی در انتهای کار و بعد از طعم زنی برای خشک کردن محصولات استفاده می شود و مرحله نهایی محسوب می شود. بعد از این مرحله و خنک شدن محصولات برای بسته بندی آماده هستند.

 

قیمت دستگاه‌ تخمه پزی

قیمت دستگاه تخمه پزی با توجه به ظرفیت های متفاوتی که ساخته می شود، متغیر است. عامل ظرفیت نقش مهمی در تعیین قیمت دارد.نکته مهم دیگری که در قیمت دستگاه ها نقش موثری دارد، استفاده از متریال خوب و با کیفیت است.

شرکت آراد ماشین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین متریال موجود در کشور، اقدام به ساخت بهترین دستگاه تفت تخمه و سایر ماشین آلات مورد نیاز آن کرده است. این شرکت این امکان را به مشتری می دهد که خودشان تعیین کننده ظرفیت مورد نظر برای ساخت دستگاه ها باشند.

 

درآمد تخمه پزی و حاشیه سود آن

نکته بسیار مهم در صنعت تخمه پزی ظرفیت و کیفیت دستگاه است که هر دو مورد تاثیر مستقیم در میزان فروش و تولید محصول دارد که در نهایت به بازگشت سرمایه در آن کسب و کار کمک می کند. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت دستگاه تفت تخمه در حاشیه سود این کسب و کار تاثیر زیادی دارد. هرچه محصول تولید شده با کیفیت تر باشد مقدار سود حاصل از آن نیز بالاتر است.

تفت آجیل جزء مشاغل پر سود و پر طرفدار است. برای راه اندازی این کسب و کار و رسیدن به درآمد بالا ابتدا باید اطلاعات دقیقی در مورد دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز آن داشت. به طور دقیق نمی توان گفت درآمد کار تخمه پزی چقدر است زیرا درآمد حاصل از این کار با توجه به ظرفیت تولید بسیار متفاوت است.

تولید محصولات پر فروش با استفاده از دستگاه تخمه پزی

 تخمه در طعم هایی مثل گلپر و نمکی از سال های دور در بازار موجود بود اما با کمی خلاقیت و استفاده از تکنولوژی، می توان محصولات متنوعی تولید کرد. مانند تخمه هایی با طعم های متفاوت استوایی، بلوبری و غیره. تولید محصولات جدید همیشه سود قبل توجهی را با خود به همراه دارد. این تنوع را می توان در سایر محصولات مثل انواع آجیل ها و خشکبار ها هم داشته باشیم.

جالب است بدانید که برای داشتن تنوع و اشتیاق بیشتر مشتری برای خرید محصولات این چنینی می توان دست به ابتکار عمل زد و محصولاتی مثل انواع حبوبات پخته شده را به صورت تخمه تفت داد و مزه دار کرد و به عنوان یک تنقلات جدید در بازار عرضه کرد.

 در این مورد حبوبات پخته شده را در دستگاه تفت تخمه و آجیل، رست می کنیم و در دستگاه های طعم زنی می توانیم آنها را طعم دار کنیم و به صورت بسته های تک نفره و حتی بزرگتر بسته بندی کرده و به بازار عرضه کنیم. تولید محصولاتی از این دست و متنوع باعث کنجکاوی مشتری و تقاضای آن شده در نتیجه سود قایل توجهی با خود به همراه دارد.

خرید دستگاه تخمه پزی

درصورت تمایل به راه اندازی کارگاه تخمه پزی و آجیل پزی نیاز به خرید دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز به قیمت مناسب و کیفیت بالااست. از شرکت هایی که در ساخت تجهیزات و دستگاه های صنایع غذایی شناخته شده است، می توان به آراد ماشین اشاره کرد. قیمت دستگاه تخمه پزی (دستگاه تفت تخمه)، دستگاه شورکن، طعم زن و خشک کن سرندی این شرکت را به مراجعه به وبسایت و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این شرکت امکان پذیر است.

برگرفته از وبسایت https://aradmachinery.com/

منبع: https://khabarfarsi.com/node/813

Share