فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان خبر داد:

جان‌باختن ۴ قزوینی به دلیل گازگرفتگی در رودبنه | اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از جان‌باختن ۴ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن داخل یک ویلا در منطقه رودبنه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از جان‌باختن ۴ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن داخل یک ویلا در منطقه رودبنه خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه چند روزی است ۴ نفر از اقوام آن‌ها برای تفریح به ویلای خود در منطقه رودبنه مراجعه کرده‌اند ولی هیچ خبری از آن‌ها نیست و جوابگوی تماس‌ها و زنگ درب نیستند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی با حضور در محل مورد نظر با جسد ۴ مرد مواجه شدند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، آن‌ها به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن از وسایل گرمایشی دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: جسد متوفیان ۴۳، ۴۷، ۵۰ و ۶۹ ساله که اهل و ساکن استان قزوین بودند برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی بکارگیری از وسایل مورد نظر را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

Share