فرمانده انتظامی لاهیجان اعلام کرد:

زمین‌گیری سارق مغازه‌های لاهیجان با شلیک پلیس | حمله به پلیس با سلاح سرد و شوکر!

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه‌دار مغازه‌های این شهرستان با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد و افزود: این فرد با رویت پلیس به وسیله یک قبضه سلاح سرد و شوکر برقی به سمت آن‌ها حمله‌ور شد که ماموران انتظامی با تیراندازی او را مجروح و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه‌دار مغازه‌های این شهرستان با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت از مغازه در برخی از مناطق شهرستان لاهیجان و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب با تحقیقات همه جانبه و اقدامات فنی، سارق سابقه‌دار ۳ فقره از این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها، سارق را حین تردد در سطح حوزه استحفاظی مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند، اذعان داشت: این فرد با رویت پلیس به وسیله یک قبضه سلاح سرد و شوکر برقی به سمت آن‌ها حمله‌ور شد که ماموران انتظامی با تیراندازی او را مجروح و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه سارق ۳۰ ساله بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، اذعان داشت: بعد از اقدامات درمانی اولیه، حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و گفت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

Share