فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

بیش از ۶ کیلوگرم هروئین و شیشه در لاهیجان کشف شد!

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و ۲۲ گرم شیشه از منزل یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و ۲۲ گرم شیشه از منزل یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط نیروی انتظامی را بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه عنوان کرد و اظهار داشت: کارکنان سبزپوش ناجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود موادمخدر به کشور جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط فردی در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی مخفیگاه قاچاقچی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و ۲۲ گرم شیشه در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی خبر داد و افزود: متهم ۳۲ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر از مردم خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share