با حضور در شهرک صنعتی سپیدرود؛

تقدیر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان پاسدار و جانباز

مهدی محبوبی حسن کیاده به مناسب فرارسیدن ایام مبارک تولد امام حسین (ع) و بزرگداشت روز پاسدار و همچنین میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) همزمان با روز جانباز در واحد تولیدی «سایه کار گستر» واقع در شهرک صنعتی سپید رود حضور یافت و از مدیر عامل این شرکت که پاسدار و از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس می‌باشند، تقدیر بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده به مناسب فرارسیدن ایام مبارک تولد امام حسین (ع) و بزرگداشت روز پاسدار و همچنین میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) همزمان با روز جانباز در واحد تولیدی «سایه کار گستر» واقع در شهرک صنعتی سپیدرود حضور یافت و از مدیر عامل این شرکت که پاسدار و از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس می‌باشند، تقدیر بعمل آورد.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در این مراسم فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را تیریک گفت و افزود: «برای بنده افتخاری بزرگ است که در روز تولد حضرت ابوالفضل (ع) محضر جانباز گرانقدری هستم که در عرصه جهاد اقتصادی نیز به مانند روزهای جنگ آستین همت را بالا زده است».

وی افزود: پاسداران و جانبازان عزیز ما در ۸ سال دفاع مقدس، جان خود را بر کف دست گرفته و از مال و ناموس این ملت همیشه سرافراز دفاع نمودند و حافظ تمامیت ارضی کشور بوده‌اند و اکنون نیز که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم این بزرگ مردان تاریخ همچون دوران دفاع مقدس، سرمایه و تخصص خود را دیگر بار در مسیر اعتلای آرمان‌های بزرگ این ملت و این کشور، نظام و انقلاب بکار گرفته‌اند و هماره درس آزادگی و فداکاری و عشق به وطن می‌دهند.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه با اشاره به نیاز امروز کشور به «روحیه جهادی در همه عرصه ها» خاطر نشان کرد: امروزه قله‌های موفقیت این کشور با روحیه جهادی همین جان برکفان فتح شده است و ان شالله به حول و قوه الهی دنیا شاهد این بالندگی‌ها و به اوج رسیدن‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بنده و همه همکارانم در شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت همه جانبه از این دلاور مردان را از اهم وظایف و رسالات خود می‌دانیم.

در پایان این مراسم از جناب سرهنگ مختاری، مدیر عامل «شرکت سایه گستر» با اهداء لوح سپاس از سوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان تقدیر بعمل آمد.

Share