در آستانه روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت؛

ادای احترام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مقام شامخ شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت

محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آستانه روز بزرگداشت شهدا بر جوار مزار شهدای سلامت و جان‌باختگان کرونا در آرامستان رشت حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و کادر درمان استان در آستانه روز بزرگداشت شهدا در مزار شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت استان در آرامستان رشت حضور یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این آئین گرامیداشت، ضمن قرائت فاتحه و گل‌افشانی مزار شهدا، به مقام شامخ شهدای سلامت و جان‌باختگان دوران کرونا، ادای احترام کرد. دکتر آشوبی در حاشیه ادای احترام و گل‌باران مزار شهدای سلامت اظهار کرد: شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت در دوران کرونا خدماتی ماندگار از خود برجای گذاشتند و با اهدای جان خود، سلامتی و تندرستی را برای ما به ارمغان آوردند. وی با بیان اینکه پایداری سلامت خود را مدیون و مرهون زحمات کادر درمان هستیم، افزود: زحمات و تلاش‌های مجاهدانه و مردمی پزشکان، پرستاران، بهورزان، کارمندان و دیگر تلاش گران عرصه سلامت را در دوران کرونا که بدون چشم‌داشت و با نثار جان خود در خدمت مردم بودند را نمی‌توان از خاطر برد.

Share