فرماندار خمام اعلام کرد؛

۹۸ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در خمام افتتاح می شود

فرماندار خمام اظهار داشت: ۹۸ پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان خمام روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین کمیته‌های شهرستانی برگزار شد.

مهندس اسفندیار جوشن در این جلسه با اشاره به اینکه جهت نشاط اجتماعی برنامه‌های دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و هرچه با شکوه‌تر برگزار شود، تصریح کرد: علیرغم تبلیغات دروغین دشمنان مبنی بر نشان دادن ناکارآمدی اقدامات عظیم دولت سیزدهم اما این اقدامات نشان دهنده کارآمدی و تحول و پیشرفت درکشور بوده و دشمنان کوردل از ایران قدرتمند هراس دارند.

فرماندار خمام در ادامه با بیان اینکه عمده پروژه‌های شهرستان افتتاحی است، افزود: ۹۸ پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس اسفندیار جوشن با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل ساخت و بهره برداری از مسکن محرومین، همچنین در زمینه‌های اقتصادی؛ عمران شهری و روستایی؛ اشتغالزایی و… می‌باشد، افزود: ارزش این مبلغی این پروژه‌ها بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان این جلسه بر تبیین دستاوردهای انقلاب و اقدامات صورت گرفته در دولت ایران قوی تاکید کرد.

Share