فرماندار خمام خبر داد؛

۲ واحد نانوایی به دلیل کم فروشی، ۵ واحد به دلیل تعطیلی خودسرانه متخلف شناخته شدند

در ادامه روند بازرسی از نانوایان شهر خمام ۵ واحد به دلیل تعطیلی خودسرانه متخلف شناخته شدند. در این بازدید وضعیت نانوایی‌ها از نظر تامین آرد، پخت نان و نوع فعالیت در روزهای تعطیلات نوروزی بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان خمام روز گذشته در بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر افزود: در این بازدید وضعیت نانوایی‌ها از نظر تامین آرد، پخت نان و نوع فعالیت در روزهای تعطیلات نوروزی بررسی شد.

اسفندیار جوشن ضمن تقدیر از نانوایی‌هایی که موارد بهداشتی، قانونی و نوع فعالیت طبق برنامه‌ریزی در تعطیلات نوروزی را رعایت کردند، اظهار داشت: بازدیدها از روند فعالیت نانوایی‌ها به ویژه در ایام تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک قرارگاه امنیت غذایی مدیریت جهاد کشاورزی، بازرسان اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت روزانه از نانوایی‌ها انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه قیمت مرغ در شهر خمام افزایش نیافته است، افزود: با افرادی که خود سرانه قیمت کالاهای اساسی مردم را افزایش می‌دهند برخورد می‌شود.

گفتنی است، در بازدید روز گذشته از ۱۹ واحد نانوایی مورد بازرسی قرار گرفت که ۲ واحد نانوایی به دلیل کم فروشی، ۵ واحد به دلیل تعطیلی خودسرانه متخلف شناخته شدند که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

Share