فرماندار تالش خبر داد:

۲۹۴ پروژه در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد

فرماندار تالش با تبریک ایام الله دهه فجر از بهره برداری ۲۹۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۴۸ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان درطی این ایام خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیا عاشوری گفت: ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری همه جانبه مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار تالش با اشاره به خدمت‌رسانی دستگاههای خدماتی به مردم با فرهنگ و اصیل تالش افزود: با هدف تامین آسایش مردم شهرستان ۲۱ پروژه شهرداری‌های تابعه با اعتباری بالغ بر دویست و سیزده میلیارد و نهصد و پنجاه و دو میلیون ریال نیز با حمایت دولت سیزدهم برای مردم تالش اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر ۱۳۷ پروژه دهیاری‌های شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال و ۱۱ پروژه‌های اشتغالزا با اعتباری بالغ بر  یک هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار تالش عنوان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۶۶ پروژه زیر ساختی نظیر پروژه روشنایی محور اسالم به تالش، آسفالت معابر روستایی، برق‌رسانی و تقویت شبکه برق، پروژه آب‌رسانی و… با اعتباری بالغ بر ۹۰۲میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

کیا عاشوری گفت: برای تامین آسایش افراد نیازمند و محرومیت‌زدایی نیز همزمان با دهه فجر، ۵۹ پروژه مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد و پنجاه میلیون ریال افتتاح میگردد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر پروژه‌های عمرانی برنامه‌های متنوع دیگر شامل گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، یادواره شهداء، رژه خودرویی، جشن انقلاب، محفل انس با قرآن کریم، نمایشگاه عکس و پوستر و ده‌ها برنامه فرهنگی هنری در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بزرگ تالش برگزار می‌شود.

Share