فرماندار تالش مطرح کرد:

تالش به لحاظ کم و کاستی‌ها از برخی شهرستان‌ها ۲۰ سال عقب است

کیا عاشوری، تالش را یک گیلان کوچک دانست و تصریح کرد: متاسفانه مشکلات این شهرستان به اندازه توان و ظرفیت خود است و از برخی شهرستان‌ها به لحاظ کم و کاستی‌ها ۲۰ سال عقب است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شورای مدیریت و پیشگیری از وقوع جرم با حضور حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان با شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران و آحاد مردم شهرستان تالش در مسجد قاسمیه این شهرستان برگزار شد.

فرماندار تالش در این نشست با اشاره به ظرفیت های مادی و معنوی این شهرستان، بیان کرد: این شهرستان ۲۱۰ هزار نفری در حوزه گردشگری توان اقتصادی بسیاری دارد و حتی در این حوزه توان پوشش دادن استان گیلان را دارد.

تالش، یک گیلان کوچک است | تالش به لحاظ کم و کاستی‌ها از برخی شهرستان‌ها ۲۰ سال عقب است

کیا عاشوری، تالش را یک گیلان کوچک دانست و تصریح کرد: متاسفانه مشکلات این شهرستان به اندازه توان و ظرفیت خود است و از برخی شهرستان‌ها به لحاظ کم و کاستی‌ها ۲۰ سال عقب است.

عاشوری با اشاره به همراهی مردم تالش با مسئولان در تمام دوران و شرایط بیان کرد: دولت کار و کرامت در طول این مدت اقدامات خوبی را انجام داده و انتظار مردم حل سیل مشکلات گذشته توسط مدیران جهادی است.

وی تالش را نقطه اتصال رشت به آستارا دانست و تصریح کرد: چرا تالش در طول این سال‌ها از داشتن کمربندی محروم بوده است؟ چرا برخی از مدیران استانی تمایل به حضور در این شهرستان ندارند؟ با حضور استاندار گیلان اتفاقات خوبی مانند حل مشکل آب شرب صورت گرفته و امید به تغییر شرایط به سوی تحول مثبت در تالش داریم.

نماینده عالی دولت در تالش با اشاره به راه اندازی پروژه چاه فلمن با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد تومانی، اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه چاه فلمن و تکمیل خط انتقال تالش، تأمین آشامیدنی شهر تالش است تا آب به مخزن اصلی شهر متصل و مشکل آب شرب شهر تالش مرتفع شود.

مدیران باید فقط به ساعات اداری اکتفا نکرده و شبانه روزی برای حل مشکلات مردم کار کنند

وی با اشاره به اهمیت پروژه آسفالت اسالم به خلخال بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در حال انجام است و مدیران باید فقط به ساعات اداری اکتفا نکرده و شبانه روزی برای حل مشکلات مردم کار کنند.

فرماندار با اشاره به گستردگی شهرستان تالش با حدود ۴۰۰ روستا بیان کرد: منابع طبیعی باید با دولت در بهسازی معابر روستایی و حل مشکلات روستاها همراه و همکار باشد و در راستای قانون برای تالش حرکات ماندگاری را انجام بدهیم، دولت آیت‌الله رئیسی امید این مردم است و نباید امیدشان را نا امید کنیم.

Share