فرماندار تالش در جمع خبرنگاران

قصد بالا بردن تعداد پروژه ها را نداریم | هدف از اقتصاد مقاومتی اشتغال جوانان است

مهدوی تاکید کرد: در این برنامه ها قصد بالا بردن تعداد پروژه های افتتاح شده را نداریم و تنها پروژه های افتتاح خواهند شد که به اتمام رسیده و آماده بهره برداری همزمان باشند.

اختصلصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در نشست مطبوعاتی صبح امروز که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد نقش این دهه را یادآوری و جایگاه انقلاب، برکات و دستاوردهای آن را بیان کرد.

مهدوی در مورد جایگاه این دهه تصریح کرد: دهه فجر تنها یک جشن نیست بلکه بیان ارزشهای این انقلاب است و باید آن را به نسل جوان منتقل کنیم.

فرماندار تالش افزود: بازگشت مقتدرانه ایران به صحنه قدرت در سایه دین محمدی، هدیه امام خمینی (ره) بود که دنیا را متوجه ایران کرد.

وی همچنین اضافه کرد: دشمنان نقشه های بسیاری برای مردم و جوانان ترسیم کرده بودند که وقوع انقلاب اسلامی موجب شد تا آنان پس از این رویداد تاریخی با ایثار به مدافعان ارزشها تبدیل شوند.

این مقام دولتی مردم ایران را الگویی برای اخلاق در سطح جهان و خصوصا برای کشورهای منطقه بیان کرد.

وی در ادامه وحشت استکبار از انقلاب اسلامی و روحیه تظلم خواهی مردم منطقه را از اثرات انقلاب اسلامی بیان کرد.

مهدوی محرومیت زدایی، توجه به زیرساخت ها، حل مشکلات مردم از قبیل تامین آب شرب، گازرسانی، برق رسانی، تامین اجتماعی و نظام سلامت را از جمله سیاست هایی ذکر کرد که در تمامی سالهای پس از انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته و دولت در سخت ترین شرایط از آن غافل نشده است.

وی در این بخش از سخنان خود به مشکلاتی که استکبار در طول سالهای گذشته برای کشور ایجاد نموده اشاره کرد که تحریمهای مختلف از آن جمله است.

فرماندار تالش در این رابطه گفت: دولت در زمان تحریمها چندین برابر کار کرده و به مردم خدمات رسانی کرده است.

مهدوی اقتدار دیپلماتیک دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته ای را متذکر شد و تصریح کرد: دولت با تدبیر خود مشکل را حل و آرامش را به کشور بازگرداند.

این مقام دولتی اتمام هزاران پروژه نیمه تمام را مایه مباهات خواند که با سرعت به پایان رسیده است.

وی رشد ۴۰ درصدی گازرسانی به روستاها و اتمام این پروژه در سال ۱۳۹۶ را از افتخارات دولت بیان کرد.

سید عیسی مهدوی ایجاد فضای کسب و کار، افزایش سرمایه گزاری داخلی و خارجی را از اقدامات موثر دولت در طول عملکرد مثبت خود خواند.

وی ایجاد بستر اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیتهای شهرستان تالش از جمله سواحل دریا و کوهستان در زمینه گردشگری را خواستار شد.

مهدوی هدف از اقتصاد مقاومتی را اشتغال جوانان و افزایش دوام انقلاب اسلامی در مقابل هجوم دشمنان بیان کرد و افزود: اشتغال جوانان در منطقه کاری ممکن است که می تواند منجر به تولید نیز شود.

فرماندار تالش در ادامه گفت: محرومیت نسبی بخش حویق در شهرستان تالش محسوس است که نگاه ویژه ای را می طلبد.

وی گفت: ۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۸۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای افتتاح و بهره برداری همزمان آماده و به مردم تالش تقدیم می شود.

مهدوی تاکید کرد: در این برنامه ها قصد بالا بردن تعداد پروژه های افتتاح شده را نداریم و تنها پروژه های افتتاح خواهند شد که به اتمام رسیده و آماده بهره برداری همزمان باشند.

 مهدوی راهپیمایی ۲۲ بهمن را اساس جمع بندی برنامه های این دهه و وفاداری مردم به انقلاب خواند و از همه مردم برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آورد.

Share