فرماندار تالش خبر داد؛

توزیع آرد فوق العاده در شهرستان تالش | همه نانوایی‌ها مجهز به کارتخوان می‌شوند

کیا عاشوری فرماندار تالش گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در همه نانوایی‌ها دستگاه کارتخوان مخصوص نصب می‌شود و قیمت نان هیچ تغییری برای مصرف کننده ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیا عاشوری به صورت سرزده از نانوایان سطح شهر تالش به جهت بررسی کیفیت پخت و توزیع نان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید فرماندار تالش کیفیت نان رو مورد بررسی و از نانوان خواست، حداکثر تلاش خود را در جهت ارائه نانی با کیفیت به مردم داشته باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه خطاب به نانوایان بیان داشت: با پیگیری‌های ما و مساعدت استاندار، آرد به مقدار کافی در سطح شهرستان به صورت فوق العاده توزیع گردیده است.

کیا عاشوری ضمن تاکید بر گردشگرپذیر بودن این منطقه از نانوایان خواست: خدمات دهی به مسافران در امر توزیع نان با کیفیت را اولویت کار خود قرار دهند.

طرح هوشمندسازی یارانه نان در شهرستان تالش اجرا می‌شود

 فرماندار تالش با تشکیل جلسه اضطراری شورای آرد و نان با حضور اعضای کارگروه و مدیران شعب بانک سپه صبح امروز (۱۵ خرداد۱۴۰۱) که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح هوشمندسازی یارنه نان در تالش به زودی اجرا می‌شود و تا پایان خرداد همه نانوایی‌های سطح شهرستان مجهز به کارتخوان می‌شوند.

کیا عاشوری فرماندار تالش گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در همه نانوایی‌ها دستگاه کارتخوان مخصوص نصب می‌شود و قیمت نان هیچ تغییری برای مصرف کننده ندارد.

عاشوری افزود: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان، واحد‌های خبازی که پروانه کسب‌شان نواقصاتی دارد (نقل و انتقال، مروثی، جا به جایی، منقضی شده) هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و رفع نواقص به اتحادیه نانوایان شهرستان مراجعه کنند که با اجرای طرح هوشمند یارانه نان با مشکلی مواجه نشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه عنوان کرد: قوت غالب مردم شهرستان تالش نان بوده از اهمیت ویژه برخوردار می‌باشد که با اخلال گران در این زمینه برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.

همچنین دراین جلسه مقرر شد تعدادی از واحد‌های نانوایی که بصورت خودسرانه تعطیل کرده بودند از سوی تعزیرات حکومتی پلمپ و جریمه شوند که سهمیه این واحدها به نانوایی‌هایی که خدمات می‌دهند اختصاص یابد.

Share