مسیری که مرا به ثروت باورنکردنی رساند

از جمله خواص زرشک پفکی اعلا این است که با کاهش کلسترول بد خون به سلامت قلب و عروق کمک خواهد کرد از خواص دیگر زرشک می توان به درمان بیماری ماهیچه قلب، تپش قلب، بیماری شریان کرونری و کنترل فشار بالا کمک کرد.

مسیرم را به طور اتفاقی یافتم، انتهایش برایم باورکردنی نبود، با ورود به تجارت و عرضه محصولاتی بی نظیر شگفتی های زیادی را شاهد بودم. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

زرشک پفکی فله

از زرشک پفکی فله در کنار بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی استفاده می شود و مشتقات زرشک امروزه مصرف فراوانی پیدا کرده است زرشک را به صورت جوشانده می توان مصرف کرد، برای این منظور کافی است میوه زرشک را به تنهایی یا با ریشه و ۱۵ گرم پوست ساقه ترکیب و بجوشانید سپس زیر شعله را خاموش کنید و به مدت ۱۰ دقیقه در دمای اتاق بگذارید.

این جوشانده بماند سپس آن را صاف کنید با عسل و شکر می توانید این جوشانده را مصرف نمایید به صورت شربت زرشک هم می توانید زرشک را مصرف کنید، برای این منظور کافی است ۱۵ گرم شکر، نیم لیتر آب زرشک، نیم لیتر آب سیب و نصف این مقدار آبلیمو را با هم ترکیب و روی حرارت قرار دهید تا قوام بگیرد.
زرشک پفکی فله

زرشک پفکی اعلا

زرشک از جمله محصولاتی است که خاصیت درمانی فراوانی دارد.

از جمله خواص زرشک پفکی اعلا این است که با کاهش کلسترول بد خون به سلامت قلب و عروق کمک خواهد کرد از خواص دیگر زرشک می توان به درمان بیماری ماهیچه قلب، تپش قلب، بیماری شریان کرونری و کنترل فشار بالا کمک کرد.

برای تقویت کبد و پاک سازی کیسه صفرا و کبد می توانید زرشک پفکی اعلا استفاده کنید وظیفه تصفیه خون، تجزیه هورمونها، هضم چربیها، سم زدایی، تولید صفرا، ذخیره آهن و ویتامینها بر عهده کبد می باشد و ذخیره کردن صفرا که توسط کبد ساخته می شود نقش اصلی کیسه صفرا می باشد صفرا همراه آنزیمهای روده برای هضم غذاهای چرب به بدن کمک می کند.

به طور کلی پاک سازی کبد و کیسه صفرا از خواص زرشک می باشد برای تصفیه و پاک سازی خون می توانید آب زرشک را مصرف کنید و یا می توانید از جوشانده زرشک استفاده نمایید.
زرشک پفکی اعلا

زرشک اعلا

همان طور که می دانید زرشک اعلا برای درمان و بهبود عفونتها و بهبود علائم التهاب مفید است و به درمان عفونت دستگاه ادراری، عفونت دستگاه گوارش و عفونت مثانه کمک خواهد کرد برای درمان مشکلات شایع دستگاه تنفسی مانند برونشیت، سینوزیت، گرفتگی بینی و گلو درد فوق العاده می باشد.

برای درمان عفونتهای پوستی ناشی از قارچ کاندیدا آلبیکانس و درمان التهابها مفید است، ماده بربرینی که در زرشک وجود دارد با انگلها، قارچها، ویروسها و عفونتهای باکتریایی مبارزه می کند.

به درمان التهاب دستگاه گوارش کمک خواهد کرد، برای تسریع روند درمان سوء هاضمه می توانید آب زرشک یا جوشانده زرشک استفاده کنید برای بهبود این بیماری بهتر است ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیش از صرف وعده غذایی زرشک مصرف گردد.
زرشک

Share