امام جمعه رشت؛

مردم مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد| رویش‌های انقلاب روز به روز افزایش یافت

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: ملت ایران فردا در یوم‌الله ۲۲ بهمن مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد و دنیا و دشمنان ملت بدانند هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد بر نشاط، طراوت و نورانیت انقلاب افزوده می‌شود و همین امر نشان‌دهنده مانایی انقلاب و این نهضت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،ا آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه ایمان به خدا و روز قیامت یکی از مواهب و نعمت‌های بزرگ الهی به انسان است، اظهار داشت: قرآن کریم از افراد با ایمان به نیکویی یاد کرده است زیرا ایمان موجب نورانیت و سعادت‌مندی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، آثار ایمان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این پدیده معنوی و رفتار عقیدتی دارای آثار و برکات بسیار است و حاملان عرش الهی همواره برای مومنان استغفار می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ایمان به انسان آرامش، اعتماد و نشاط می‌دهد افزود: نیاز انسان به آرامش مانند نیاز انسان به آب و هوا است و اگر ایمان در زندگی انسان حکم‌فرما نباشد، انسان نگون‌بختی‌ها را پیش روی خود خواهد دید.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیاری از سردمداران بی‌ایمان قدرت‌های جهانی امروزه به مال، ناموس و حیات انسان‌ها تعدی و تجاوز می‌کنند افزود: این سردمداران، بشریت را به سمت آشفتگی سوق می‌دهند و امید را از زندگی انسان سلب کرده‌اند تا جایی‌که بشر باور کرده است باید با همین نابخردان بسازد و به سوی ولنگاری و ظلم و تعدی برود.

وی با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد رویش‌های انقلاب افزایش یافته و نشاط مردم مسلمان در حمایت از انقلاب و گرایش به آن بیشتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، سردمداران آمریکا را شیاطین مجسم دانست و خاطرنشان کرد: جان بولتون در اظهاراتی گفته بود “ایران، ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نخواهد دید” که نشانگر نقشه‌های شیطانی آنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه محاسبات دشمن نسبت به مردم انقلابی ایران همیشه غلط بوده است افزود: امسال جشن ۴۴ سالگی انقلاب را برگزار می‌کنیم در حالی‌که شاهد افزایش گرایش‌ها به انقلاب و جمهوری اسلامی هستیم.

آیت‌الله فلاحتی گفت: ملت ایران فردا در یوم‌الله ۲۲ بهمن مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد و دنیا و دشمنان ملت بدانند هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد بر نشاط، طراوت و نورانیت انقلاب افزوده می‌شود و همین امر نشان‌دهنده مانایی انقلاب و این نهضت است.

امام جمعه رشت درباره جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم فردا خیابان‌ها را مملوء از جمعیت کنند البته می‌دانیم این حماسه رقم خواهد خورد و دشمنان هم مشاهده خواهند کرد و این حماسه منجر به عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، تیر دشمن به سنگ خورد و نقشه‌هایشان نقش برآب شد افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر نقاط قوت ایران را مورد هدف قرار داده بود و بسیاری از شعارهایشان هم ضددین، ضدرهبری و شعارهای مارکسیستی بود چون فهمیده‌اند ایمانِ این ملت به انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش مایه رشد و شکوفایی مردم خواهد بود به همین دلیل نقاط قوت مردم و انقلاب را هدف قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه مشکلات تورم، گرانی و افزایش قیمت در تمام دنیا وجود دارد خاطرنشان کرد: دنیا امروز دستخوش‌ بحران‌های اقتصادی است و اما ما آنقدر در ورطه نیفتاده‌ایم.

آیت‌الله فلاحتی ضمن تشکر از حرکت هوشمندانه قوای ۳ گانه و همگرایی میان دولت، دستگاه قضا و مجلس ابراز داشت: در کنار هم بودن نیروهای مسلح و دولت و مجلس و همچنین هم‌آوایی هوشمندانه میان دولت و ملت در برچیده شدن طومار نقشه دشمن بسیار تاثیرگذار بود.

امام جمعه رشت گفت: سخنرانی‌های هدایتگرانه رهبر معظم انقلاب، طرح و نقشه دشمنان را خنثی کرد و عفو پدرانه اخیر رهبری هم نشان‌دهنده هوشمندی ایشان و درک زمان و شرایط دنیای امروز و توجهات ایشان است که در خنثی‌سازی طرح‌های دشمن موثر بود.

وی با اشاره به مساله عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط مصر و عربستان افزود: رژیم صهیونیستی بناست از طریق دریای سرخ به این ۲ گاز برساند که البته اهداف شوم خود را دنبال می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی که اخیراً انجام شده ۷۵ درصد مردم عربستان و امارات و ۸۰ درصد مردم بحرین مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی اسراییل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان کرد: رژیم صهیونیستی قصد دارد با دادن گاز به این کشورها بخشی از اهداف شوم خود را دنبال کند که یکی از این اهداف، از بین بردن توجه ملت‌ها به آرمان‌های فلسطین است که البته تیرشان به سنگ خواهد خورد و ملت‌ها از جمله ملت غیور ایران در کنار مردم فلسطین هستند.

آیت‌الله فلاحتی گفت: هدف دیگرشان ایجاد بحران در خلیج فارس است البته با وجود نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی قدرتمند سپاه، اکثر آبراه‌های جهانی در اختیار نیروهای دریایی ماست.

امام جمعه رشت افزود: هدف دیگر رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد تنش و شکاف در میان سران کشورهای عربی است که البته ملت‌ها این اجازه را به آنان نخواهند داد و مقابل‌شان خواهند ایستاد.

Share