فروش گوسفند زنده در دامکالا

در حقیقت دام کالا یکی از بهترین مراکز فروش گوسفند زنده به صورت آنلاین است. در این مقاله به ذکر مزایای خرید از این مرکز می‌پردازیم.

 فروش گوسفند زنده در دامکالا، به صورت اینترنتی انجام می‌شود. بسیاری از ما از مزایای خرید اینترنتی کالا با خبر هستیم. در حقیقت این نوع خرید موجب کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش ترافیک در شهرها خواهد شد. به این نکته دقت کنید که با خرید آنلاین کالاهای مورد نیاز خود می‌توانید در هزینه‌ و وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. با وجود تمام این توصیفات، در صورتی که قصد خرید حضوری گوسفند را هم دارید، دامکالا شرایط آن را نیز برای شما فراهم کرده است. دامکالا برای پرورش گوسفندان از تخصصی ترین امکانات و نیروهای انسانی استفاده میکند. همین موضوع بابت محبوبیت حداکثری این مرکز در میان مردم شده است. چنانچه شما نیز قصد خرید گوسفند زنده از مرکزی مطمئن را دارید، می‌توانید از خدمات بی نظیر وب‌سایت دام کالا، استفاده نمایید.

فروش گوسفند زنده در دامکالا

خرید آسان گوسفند زنده از طریق دامکالا

در حقیقت با استفاده از خدماتی که وب‌سایت دامکالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌‌‌دهد، شما عزیزان می‌توانید به صورت اینترنتی گوسفند زنده را خریداری نمایید. شما کاربران عزیز می‌توانید با مشخص کردن زمان تحویل گوسفند، آن را دقیقا در همان زمان تعیین شده تحویل بگیرید. این موضوع از آن منظر اهمیت دارد که بسیاری قصد قربانی کردن گوسفند را در زمان مشخصی دارند. تنها کافی است گوسفند مورد نظر خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کرده و از طریق درگاه پرداخت امنی که وبسایت برای شما فراهم کرده، هزینه را پرداخت نمایید. به این نکته توجه کنید که در صورت خواست شما، امکان دریافت شماره کارت از کارشناسان وجود دارد. تنها باید عکس رسید واریزی را از طریق پیام‌رسان ها برای ما ارسال نمایید.

فروش گوسفند زنده ۲۴ ساعت شبانه روز

از دیگر خدماتی که وب‌سایت دام کالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، امکان خرید گوسفند زنده در تمام ساعات شبانه روز است. با توجه به مشغله‌های روزانه و نداشتن وقت کافی، این امکان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. باید به این نکته دقت کرد که امکان خرید گوسفند زنده و تحویل آن در محل مورد نظر، تنها در شهر تهران و کرج  امکان پذیر است. قبل از ثبت سفارش خود به این موضوع دقت فراوانی نمایید. همچنین کارشناسان ما در وب‌سایت دام به صورت تمام وقت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند. شما می‌توانید تمام سوالات و ابهامات خود را در زمینه خرید گوسفند زنده، با کارشناسان مشغول بکار در این مرکز در میان بگذارید.

فروش گوسفند زنده

فروش گوسفند سالم

در حقیقت، این روزها، یافتن مرکزی که کار پرواربندی گوسفند را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز انجام دهد، اصلا کار آسانی نیست. بسیاری از دامداران هنوز هم برای پرواربندی گوسفندان از روش‌های سنتی و غیر قابل قبول استفاده می‌کنند. این دامداران از مواد غذایی بی کیفیت مانند نان خشک برای سیر کردن شکم گوسفندان استفاده می‌کنند. همچنین این افراد توجهی به وضعیت سلامت گوسفندان نخواهند داشت. این در حالی است که در دامکالا، تغذیه و وضعیت جسمی گوسفندان، هر روز توسط دامپزشکان مورد بررسی قرار می‌گیرد. به این نکته دقت کنید که گوسفندان با نژادهای مختلف، دارای نیاز تغذیه‌ای متفاوتی نیز هستند. دامپزشکان مشغول بکار در دامکالا، از نیاز تغذیه‌ای تمام گوسفندان آگاهی دارند.

خرید از دامکالا یک تیر و چند نشان

دامکالا یکی از معتبر ترین مراکز فروش گوسفند زنده به صورت اینترنتی و غیر حضوری است. با خرید از این مرکز معتبر، امکان ارسال رایگان گوسفند زنده در هر ساعت از روز برای شما فراهم شده است. با توجه به وجود اهمیت بسیار ذبح شرعی گوسفند ، دامکالا برای این مشکل نیز یک راه حل مناسب در نظر گرفته است. به این صورت که این وب‌سایت، به همراه گوسفند خریداری شده، یک فرد آشنا با اصول ذبح شرعی را به محل مورد نظر ارسال خواهد کرد. این قصاب وظیفه دارد تمام اجزای گوسفند را به شما تحویل دهد و گوشت آن را طبق نظر شما خرد نماید. با خرید از وب‌سایت دامکالا، دیگر نگرانی بابت حمل و نقل گوسفند با خودروی مخصوص و همچنین ذبح شرعی آن نخواهید داشت.

خرید گوسفند زنده

اقدام به پرداخت بلافاصله بعد از رزرو گوسفند

به این نکته توجه نمایید که وب‌سایت دامکالا تنها در ۱۵ دقیقه گوسفند انتخاب شده توسط شما را در حالت رزرو نگه می‌دارد. به همین دلیل سعی نمایید بلافاصله بعد از رزرو گوسفند مورد نظر خود برای پرداخت مبلغ اقدام نمایید. بعد از سپری شدن این زمان، وب‌سایت دامکالا مسئولیتی را برای به فروش رفتن گوسفند مورد نظر، قبول نخواهد داشت. به این نکته نیز دقت نمایید که عکس‌های گوسفندان موجود در وب‌سایت، به صورت روزانه گرفته شده است. به همین دلیل امکان گرفتن عکس لحظه ای از آنها وجود ندارد. چنانچه از خرید خود منصرف شده‌اید، دامکالا امکان لغو خرید را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. در حقیقت مبلغ پرداخت شده توسط شما به حساب شما مرجوع خواهد شد. اما چنانچه شما بعد از ارسال گوسفند توسط دام کالا، از خرید خود منصرف شدید، می‌بایست هزینه حمل گوسفند را تا محل مورد نظر پرداخت نمایید.

بررسی سلامت اندام‌های گوسفند توسط قصاب ارسالی

دام کالا یکی از تخصصی ترین مراکز فروش گوسفند زنده می‌باشد. قصاب‌های مشغول بکار در این مرکز، اطلاعات بسیار دقیقی در مورد شناسایی گوسفند سالم دارند. همانطور که می‌دانیم یکی از حساس‌ترین اجزای بدن گوسفند، جگر آن می‌باشد. در صورت وجود میکروب در این قسمت از بدن گوسفند، مصرف آن برای انسان بسیار خطرناک می‌باشد. به این نکته توجه نمایید که قصاب ارسالی توسط دام کالا، با بررسی دقیق جگر گوسفند، به شما اعلام می‌کند که آن قابل استفاده است یا خیر.

فروش گوسفند زنده جهت ارسال به مراکز خیریه

فروش گوسفند زنده جهت ارسال به مراکز خیریه

بسیاری از افراد قصد خرید گوسفند زنده را برای مراکز خیریه دارند. دامکالا این امکان را برای شما فراهم کرده که با خرید گوسفند زنده، آن را به صورت مستقیم برای مراکز خیریه بفرستید. به این نکته دقت کنید که برای انجام این کار، می‌بایست هنگام ثبت آدرس محل سکونت، نام خیریه مورد نظر خود را وارد نمایید. دامکالا تمام سعی خود را جهت رساندن به موقع گوسفند به خیریه مورد نظرانجام خواهد داد. حتما قبل از خرید گوسفند از دامکالا تمامی مقررات و قوانین مربوط به فروش گوسفند زنده را مطالعه کرده و بعد از آن برای خرید اقدام نمایید. خرید شما از این مرکز، باید با توجه به قوانین و مقررات صورت گیرد.

Share