دلخوش بیان کرد:

سرانه قیر استانها افزایش پیدا می کند

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با اشاره به افزایش منابع تامین قیر دستگاه های اجرایی پیرو اصلاح بند (ک) تبصره یک لایحه بودجه گفت: به واسطه تغییرات منابع در این بخش ما شاهد افزایش سرانه قیر استانها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش با اشاره به تصویب پیشنهادی در زمینه بند (ک) تبصره یک لایحه بودجه که به موضوع تامین منابع قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی اشاره دارد گفت: مصوبه تامین منابع قیر رایگان که سال گذشته مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت بر این مبنا بود که باید پالایشگاه‌ها به میزان ۱۹ هزار میلیارد تومان مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) را در اختیار دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون قرار دهند.

وی تاکید کرد: امسال هم ما بر مبنای همان شیوه و مصوبه قانونی پیش رفتیم اما منابع تامین قیر رایگان را به ۲۵ هزار میلیارد تومان رساندیم و این مسئله در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه به تصویب رسید.

این نماینده مجلس با اشاره به آثار افزایش منابع در این بخش ادامه داد: به واسطه تغییرات منابع در این بخش ما شاهد افزایش سرانه قیر استانها خواهیم بود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آتی تاکید کرد: به واسطه افزایش منابع در این بخش تقریباً یک سوم سرانه قیر استانها افزایش پیدا خواهد کرد.

دلخوش بیان کرد: همچنین سهم وزنی قیر دستگاه‌های اجرایی به واسطه این تغییرات در منابع، افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانند به مباحث مربوط به آسفالت در راه‌ها و جاده‌ها بپردازد.

Share