فرمانده انتظامی رشت اعلام کرد:

زمین‌گیری باند سارقان کابل برق در رشت | اعتراف به ۳۸ فقره سرقت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان سابقه‌دار کابل برق در این شهرستان و کشف ۳۸ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان سابقه‌دار کابل برق در این شهرستان و کشف ۳۸ فقره پرونده سرقت خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص سرقت کابل برق در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته، اعضای باند ۵ نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعتراف این افراد به ۳۸ فقره سرقت کابل برق خبر داد و بیان داشت: سارقان ۲۷.۳۴، ۴۲.۴۳ و ۴۴ساله سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و گفت: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

Share