تاج گل ترحیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر قصد خرید تاج گل ترحیم از سایت ما یعنی هانی گل را دارید، باید بگوییم که منبع مناسبی را انتخاب کرده‌اید. اولین مزیتی که می‌توانیم در مورد سایت خودمان نام ببریم، این است تمام گل‌هایی که داخل سایت هستند، طبیعی، تر و تازه و باکیفیت است.

تاج گل ترحیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ترحیم مراسمی است که ایرانیان به آن اهمیت زیادی می‌دهند و عقیده دارند که باید به آبرومندانه‌ترین شکل ممکن برگزار شود؛ به خاطر همین به تشریفات آن هم خیلی توجه می‌کنند. یکی از همین تشریفات، بردنِ تاج گل ترحیم است. احتمالا خیلی از شما هم تجربه این را داشته‌اید که گل‌های خاصی را برای مراسم های ختم و ترحیمِ اطرافیانتان سفارش داده و آن را به مراسم فرستاده‌اید تا نشان دهید که به خاطر این اتفاق؛ غمگین هستید. بنابراین در این بخش تصمیم گرفتیم که راجع به انواع تاج گل ترحیم هانی گل با شما صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

آیا تاج گل برای مراسم ترحیم یک کار ضروری محسوب می‌شود؟

بدون شک شما مجبور نیستید که حتما تاج گل ترحیم تهیه کنید؛ اما بالاخره زمانی که تصمیم میگیرید در مراسم ختم شرکت کنید، باید آداب و رسوم خاصی را هم به جا بیاورید که گاهی اوقات یکی از این آداب و رسوم‌ها ارسال این تاج گل‌هاست.

در واقع این گل‌ها نماد تسلیت و غمگینی شما به خاطر اتفاقی است که رخ داده است‌. این تاج گل‌ها را می‌توانید به منزل، مسجد یا سر مزار فرد متوفی بفرستید و نشان دهید که در غم بازماندگان شریک هستید. در واقع گل، نماد آرامش و بخشش الهی است و می‌تواند در آرامش بازماندگان تاثیر زیادی داشته باشد؛ اما جزو کارهایی نیست که حتما ملزم به انجام آن باشید؛ گرچه می‌تواند یکی از زیباترین انواع همدردی در این مراسم‌ها به حساب بیاید.

البته همه چیز به رسم و رسومات خانوادگی شما هم وابسته است؛ چراکه شاید در بعضی از فرهنگ‌ها یا اصالت‌ها افراد تاکید داشته باشند که حتما باید تاج گلی ارسال کنند اما خیلی‌های دیگر هم انجام این کار را ضروری و واجب نمی‌دانند؛ پس قبل از هر تصمیم‌گیری ابتدا نگاهی به آداب و رسوم خانوادگی‌تان بیاندازید.

برای تاج گلِ مراسم ترحیم از چه گلهایی استفاده می‌کنند؟

وقتی که میخواهید تاج گل ترحیم سفارش دهید، یکسری گل‌ها هستند که برای اینجور مراسم بیشتر استفاده می‌شوند. گلهایی که در تاج گل‌های مراسم ترحیم به کار می‌روند، معانی مختلفی را انتقال میدهند‌. در حقیقت اگر شما هر کدام از آنها را بخرید، یعنی به نوع خاصی از ابراز تسلیت روی آورده‌اید.

گلایل جزو معروف‌ترین گل‌هایی است که در تاج گل و سبد گل‌های ترحیم آن را استفاده می‌کنند. گلایل به معنای ستایش خوبی‌های فرد متوفی است و احساسات قلبی شما را نسبت به او نشان می‌دهد.

گل‌های دیگری هم هستند که در مراسم ترحیم و تاج گل‌ها استفاده می‌شوند که شامل گل رز، گل شب بو و گل لیلیوم است و هرکدام برای خودشان معانی متفاوتی دارند‌. زمانی که می‌خواهید گل سفارش دهید، باید معنای هر کدام از این گل‌ها را جستجو کنید و با توجه به ظاهری که می‌پسندید، آنها را سفارش دهید اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که اغلب از گل‌های سفید رنگ استفاده می‌کنند، زیرا سفیدی به معنای خلوص و پاکی است و می‌تواند عاملی برای آرامش بازماندگان باشد. به هر حال هر نوع تاج گل یا سبد گلی که شما تهیه کنید، می‌تواند عاملی برای آرامش خاطر انها باشد و به خاطر این همراهی که نشان دادید، دلگرم‌شان کند؛ پس چه بهتر که به فکر تهیه تاج گل زیبا و شکیل باشید.

آیا این گل های تسلیت کاربرد و مزایایی هم دارند؟

زمانی که شما تاج گل ترحیم میگیرید، می‌توانید پیام تسلیت خود را روی آنها ثبت کنید و این یکی از مهم‌ترین کاربردهای این تاج گل‌ها به حساب می‌آیند. متنی که روی گل هست، می‌تواند به انتخاب خودتان باشد.

قطعا شما برای وابستگان نزدیک، متن‌های صمیمانه‌تری انتخاب می‌کنید که روی کارت‌های مستطیلی این متن‌ها را درج می‌کنند که هم می‌توانند به صورت دستی هم به صورت تایپ شده باشند، بدین منظور احتمالاً از جایی که گل را سفارش می‌دهید، از شما سوال می‌پرسند و کارت را روی تاج گل قرار می‌دهند. قرار دادن این کارت‌ها می‌تواند راهی بسیار عالی برای نشان دادن ناراحتی و همدردی شما باشد و باعث شود که به ساده‌ترین و خالص‌ترین حالت ممکن همدردی خود را ابراز کنید.

در حقیقت زمانی که شما تاج گل سفارش می‌دهید، یعنی در غم عزیزان شریک هستید و می‌توانید عاملی برای تسلی خاطر آنها باشید.

در نهایت مهمترین کاربرد و مزایایی که درباره این تاج گل‌ها وجود دارد این است که می‌توانید آنها را برای دوستان و هموطنان خود در خارج از کشور هم ارسال کنید. قطعا شما نمی‌توانید در مدت زمان کوتاه بلیط تهیه کنید و به مراسم ترحیم در خارج از کشور بروید و در نتیجه این تاج گل‌ می‌تواند نمادی از حضور شما در این مراسم باشد و عدم حضور فیزیکی شما را جبران کند.

آیا این گل‌ها سایزبندی دارند؟

در مورد تاج گل ترحیم باید بگوییم که در سایزهای مختلفی موجود هستند. شما می ‌توانید هم سبد گل و هم تاج گل سفارش دهید که هر دو برای تسلیت به کار می‌روند اما باید بر اساس سایزی که دارند انتخابشان کنید. در واقع نوع و سایز آنها بستگی به این دارد که شما چقدر به فرد متوفی و بازماندگان آنها نزدیک هستید. قطعا اگر مراسم مربوط به فرد نزدیک و یا بستگان نزدیک شما باشد، باید سایزهای بزرگتر را انتخاب کنید. اگر رابطه نزدیکی نداشته باشید، تاج گل یا سبد گل کوچک کفایت می‌کند.

اگر شما به سایت هانی گل مراجعه کنید، انواع و اقسام تاج گل‌ها با ظاهر متفاوت و سایزبندی های متنوع به شکل یک طبقه؛ دو طبقه و حلقه‌ای و انواع و اقسام گل‌ها طراحی شده است. در هانی گل شما می توانید متناسب با بودجه خود تاج گل ترحیم را خریداری نمایید. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، بهتر است از گل‌هایی به رنگ سفید استفاده کنید تا باعث تسلی خاطر بازماندگان شوید. از طرفی گل هایی که ما استفاده میکنیم، همگی تر و تازه هستند، کیفیت بالایی دارند، رایحه خوبی دارند و می‌توانند گزینه عالی برای مراسم ترحیم باشند و آبرویِ شما را حفظ کنند.

خرید از هانی گل چه مزایایی دارد؟

اگر قصد خرید تاج گل ترحیم از سایت ما یعنی هانی گل را دارید، باید بگوییم که منبع مناسبی را انتخاب کرده‌اید. اولین مزیتی که می‌توانیم در مورد سایت خودمان نام ببریم، این است تمام گل‌هایی که داخل سایت هستند، طبیعی، تر و تازه و باکیفیت است. شما می‌توانید به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنید و طبق ساعت و آدرس دقیق، تاج گل را برایتان به محل مورد نظر ارسال خواهیم کرد.

تاج گل‌ها و سبدهای گل همگی به بهترین شکل ممکن تزیین می‌شوند.

مزیت بزرگ دیگری که در مورد خرید از سایت وجود دارد، این است که تمامی قیمت‌ها مقرون بصرفه هستند.

کلام آخر

در این مطلب راجع به تاج گل ترحیم با شما صحبت کردیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دادیم. همچنین برایتان توضیح دادیم که از چه گلهایی در این مراسم‌ها استفاده میکنند، راجع به معانی و کاربردهای تاج گل تحریم هم با شما صحبت کردیم و در نهایت معنای انها را توضیح دادیم که شما بتوانید تاج گل یا سبد گل مناسبی را برای این جور مراسم‌ها تهیه کنید. در واقع بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که به صورت تخصصی در این زمینه خاص فعالیت کند که ما هانی گل را بهترین منبع برای انجام این کار معرفی کردیم.

Share