سنسیویتی پابجی موبایل + بهترین تنظیمات برای تمام گوشی ها

در پابجی موبایل، بازیکنی که در شلیک و تیراندازی ماهرترین باشد، امکان موفقیت او بیشتر است. بنابراین لازمه چنین توانمندی، توان شلیک دقیق به همراه هدف گیری درست است. اما این موارد چگونه رقم می خورد؟ آیا می توان در این جهت کاری انجام داد؟ بله، می توان تنظیمات بازی را به سمت هدف گیری اصولی و صحیح کشاند.

به نظر شما در میدان مبارزه کدام تاکتیک نظامی راهبردی تر و کارآمد تر است؟ در حقیقت، به کمک چه روشی می توان با سرعت بیشتری دشمن را از میدان به در کرد؟ یا هم این که ضریب اطمینان مرگ دشمن در کدام تاکتیک نظامی بیشتر است؟ حساس ترین نقطه بدن یک کاراکتر  سر او می باشد. کیل قطعی و مرگ سریع درست پس از شلیک به سر کاراکتر رقم می خورد. ‌این اصل در تمامی بازی های سبک اکشن هم چون پابجی موبایل برقرار می باشد. در پابجی موبایل، بازیکنی که در شلیک و تیراندازی ماهرترین باشد، امکان موفقیت او بیشتر است. بنابراین لازمه چنین توانمندی، توان شلیک دقیق به همراه هدف گیری درست است. اما این موارد چگونه رقم می خورد؟ آیا می توان در این جهت کاری انجام داد؟ بله، می توان تنظیمات بازی را به سمت هدف گیری اصولی و صحیح کشاند. سنسیویتی پابجی موبایل همان گزینه ای است که به دنبالش هستید. قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازیم شما را دعوت به خرید یوسی پابجی از سایت معتبر جمینجا می کنیم که در بخش بلاگ این سایت می توانید به مقالات و ترفند های گوناگون در مورد سنسیویتی پابجی موبایل دست یابید.
بهترین تنظیمات سنسیویتی در پابجی موبایل

تنظیمات بازی پابجی موبایل

آیکون چرخ دنده، آیکون تنظیمات پابجی موبایل است. اگر روی صفحه اصلی بازی کمی توجه و دقت کنید،  این آیکون را پیدا خواهید نمود. این بخش تمام تنظیمات این بازی را درون خود گنجانده است. هر قسمتی را که نیاز به تنظیم داشته باشد در این جا خواهید یافت. اما ما برای تنظیم شلیک گلوله و کنترل لگد اسلحه باید به سمت کدام بخش برویم؟ یک هدف گیری اصولی در کنار تسلط بر شلیک تیر، به سرانجام مطلوبی منتهی می شود. اما باید تمام آیتم های مربوط به هدف گیری و کار با اسلحه در درجه مناسبی تنظیم شوند. باید دامنه دید، سرعت شلیک و … قابل کنترل باشد. در افراد و بازیکنان مختلف این موارد با هم متفاوت هستند. به نظر می رسد تنظیمات پابجی موبایل با توجه به بازیکن دستخوش تغییر قرار می گیرد. تمامی گزینه های تنظیمی مربوط به این گروه از  تاکتیک ها، در بخش سنسیویتی تنظیمات بازی قرار گرفته است. بنابراین، اولین قدم ورود به بخش تنظیمات یا همان چرخ دنده معروف است.

تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل

در بخش تنظیمات و ورود به قسمت سنسیویتی با چند گزینه مختلف روبرو می شوید. هر قسمت در جهت خاصی کاربرد دارد. دانستن این کاربردها و موارد استفاده از آن ها در ارائه یک لیست تنظیمی مناسب کارآمد خواهد بود. بیایید با هر قسمت به صورت اصولی و حرفه ای آشنا شویم.

Camera

یکی از قسمت های سنسیویتی پابجی موبایل مربوط به دوربین بازی می باشد. این بخش روی سرعت چرخش و حرکت دوربین اسلحه شما متمرکز شده است. سرعت چرخش این دوربین در نشانه گیری حرفه ای بسیار مهم می باشد. حتی اگر قصد نداشته باشید شلیک کنید. سرعت نشانه گیری با افزایش عدد اسکوپ کم تر می شود. زیرا طی این روند، دامنه دید شما گسترده تر می گردد و به دقت و تمرکز بیشتری نیاز دارید. پس سرعت کم شده و اجازه تمرکز به بازیکن داده می شود. معمولا بیشترین درجه سرعت به نشانه گیری بدون شلیک در حالت سوم شخص اختصاص دارد. البته باز هم باید گفت که این تنظیمات برای هر کس می تواند اختصاصی باشد. کافیست هر درجه تنظیمی را برای خود در اتاق تمرین امتحان کنید. بدین شکل قادر خواهید بود تا به درجه مناسب خود برسید.

سنسیویتی پابجی

ADS

ADS  بخشی از تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل بوده که مشابه بخش دوربین است. این بخش همانند بخش قبلی با سرعت دوربین و چرخش آن درگیر می باشد. در این حالت یک تفاوت جزئی با حالت قبل وجود دارد. در بخش دوربین، سرعت چرخش را در حالت بدون شلیک تنظیم می نمودید. اما در این قسمت سرعت چرخش دوربین هم زمان با شلیک اسلحه تنظیم می شود. بیایید حالت های سوم شخص و اول شخص را در نظر بگیریم.  در این جا حالت اول شخص درجه بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اما باز هم با افزایش اسکوپ، درجه ADS  کم تر می شود. در این جا با کمک اتاق تمرین درجه مورد نظر و مناسب را برای خود بیابید.

ژیروسکوپ

قسمت سوم از تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل، مربوط به تنظیمات ژیروسکوپ است. در این بخش، حساسیت دوربین و حساسیت چرخش آن مد نظر می باشد. شما به راحتی می توانید درجه آن را در حالتی مناسب قرار دهید. برای حالت اول شخص، سوم شخص،اسکوپ شماره ۲ و هدف گیری معمولا بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ است. اما بعد از اسکوپ شماره ۲ و با افزایش عدد آن، این درجه قابل تنظیم شروع به افت می کند. به طور کلی، با افزایش دامنه دید، سرعت و حساسیت کم تر می شود. زیرا نیاز به دقت بیشتری برای هدف گیری می باشد.

تنظیمات سنسیویتی و بازی پابجی موبایل

در بخش تنظیمات سنسیویتی، سه گزینه معرفی شده در بالا، مهم ترین بخش های قابل تنظیم هستند. درجات مورد نظر برای آن ها با توجه به نحوه عملکرد و توانمندی گیمر تغییر پیدا می کنند. البته همه موارد تنظیم شده قابل امتحان و ارزیابی نیز هستند. می گویید چگونه؟ کافیست درجات امتحان شده را در اتاق تمرین بازی استفاده کنید. به راحتی می توانید متوجه شوید همان چیزی است که می خواهید یا نه. در این جا به برخی نکات اضافی توجه نمایید. این نکات شما را به سمت تنظیمات بهینه هدایت می نماید.

  • اولین نکته، توجه به تفاوت گوشی ها و عادات معمول هر گیمر است. یعنی این که شرایط گیمرها و توانمندی آن ها با هم فرق دارد. بنابراین یک تنظیمات ایده آل و کارآمد برای یک بازیکن، ممکن است برای دیگری خوب نباشد. باید به تنظیمات مطلوب و مناسب خود دست پیدا کنید. برای همین، هر قسمت توضیح داده شده دارای بازه تنظیمی مشخصی هستند.
  • حتی اگر درجات تنظیمی انتخاب شده کاملا برایتان مناسب باشد، برای اخت پیدا کردن با آن ها زمان بگذارید. لازمه تسلط بر این تنظیمات، تمرین مکرر و مداوم است. این تمرین شما را با شرایط ایجاد شده اخت می کند. باعث تسلط بهتر بر شرایط به وجود آمده و ارائه یک بازی حرفه ای خواهد شد. هر بخشی را تنظیم کردید برای تسلط بر آن و عادت کردن به شرایط جدید، به سمت تمرین بروید.

جمع بندی

بیایید نهایتا با این سوال مطلب را جمع نموده و بررسی کنیم. سنسیویتی پابجی موبایل چیست؟ این بخش یکی از مهم ترین بخش های تنظیمی در بازی می باشد. به کمک آن می توانید شرایط را برای یک حمله بی عیب و نقص مهیا کنید. بنابراین، درصد موفقیت شما در بازی و شانس پیروزیتان بیشتر می شود. بنابراین، اگر با نحوه چرخش دوربین، هدف گیری و نحوه شلیک هماهنگ نیستید، حتما به سمت این تنظیمات بروید. داشتن تنظیمات سنسیویتی اختصاصی از شما بازیکنی حرفه ای می سازد.

منبع : https://geminja.com

Share