با حضور سردار رادان انجام شد؛

بهره برداری از ۱۵ طرح عمرانی نیروی انتظامی گیلان | توجه به توسعه پلیس هوشمند

۱۵ طرح عمرانی فرماندهی انتظامی استان گیلان ظهر امروز بصورت همزمان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در مجتمع رفاهی باران طالب آباد بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر یکشنبه با حضور سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به صورت همزمان ۱۵ طرح عمرانی به مساحت ۱۷ هزار و ۸۵۰ متر مربع در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

نیروی انتظامی گیلان حدود ۷۵ هزار متر مربع پروژه در حال احداث دارد که شامل؛ ۸۲ واحد سازمانی، ۲۲ واحد کلانتری و پاسگاه، ۱۵ واحد مربوط به اماکن ستادی، سه واحد خدماتی و رفاهی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع محوطه سازی می‌باشد.

سردار احمد رضا رادان ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه ۱۵ طرح عمرانی گیلان در انزلی اظهار کرد: پلیس هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به توسعه سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی پلیس هوشمند اشاره کرد و افزود: توجه به این سه بعد در همه استان‌های کشور به لحاظ اهمیت بالا آغاز شده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه گیلان یکی از استان‌های پیشگام از بعد ساختار و ساخت و ساز است، ادامه داد: در حوزه خدمات رسانی به کارکنان و ساخت خانه‌های سازمانی در تمام شهرستان‌ها تدابیر خوبی اندیشیده شده است.

فرمانده فراجا به قول رئیس جمهور در خصوص حمایت از پرسنل نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک خانه‌های سازمانی فراوانی به مجموعه نظامی اختصاص می‌یابد.

گفتنی است؛ پروژه‌های بهره برداری شده امروز نیز که به صورت همزمان در انزلی افتتاح شد شامل؛ مجتمع رفاهی طالب آباد انزلی، مجموعه ورزشی و رفاهی (استخر سرپوشیده یاس)، ساختمان پاوا استان، ستاد یگان ویژه، ساختمان مکمل اداری در رشت، فرماندهی بخش لوندویل و ۱۶ واحد مسکونی در آستارا، ستاد انتظامی و کلانتری ۱۱ فومن، پاسگاه خوشابر رضوانشهر، پاسگاه تاسکوه ماسال، پاسگاه ناصر کیاده لاهیجان، فرماندهی بخش حویق، ایست بازرسی چابکسر، پاسگاه مرکیه صومعه سرا بوده است.

Share