فرمانده انتظامی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

پلیس من افتتاح شد | پلیس دست کسانی را که قمه به دست بگیرند، خواهد شکست

شهروندان می‌توانند با نصب نرم افزار «پلیس من» از خدمات غیر حضوری پلیس در حوزه‌های صدور گذرنامه، نقل و انتقال خودرو و شماره گذاری، امکان رویت تصاویر جریمه و … بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار ملکی، فرمانده انتظامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا در رابطه با برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر، گفت: یکی از اولویت های ما در نیروی انتظامی بحث مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش است که برای آزادی عمل آنها در جوار مردم عزیز جایی پیش بینی نکرده ایم و نخواهیم کرد و قطعا برخورد قاطع با آنان صورت خواهد پذیرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم عزیز در هرکجایی با اراذل و اوباش روبه رو شدند با مرکز پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

سردار ملکی گفت: آنطور که از ابتدای سال تا کنون برخورد قاطع صورت گرفت، قطعا ما به موقع به محل حادثه حضور پیدا خواهیم کرد و رسیدگی ها صورت خواهد پذیرفت.

وی به دیارمیرزا گفت: آنجا که قرار باشد قمه یا دشنه ای بالا برود، پلیس قطعا دست مسببین آن را خواهد شکست.

سردار ملکی در رابطه با پلیس هوشمند اظهار کرد: در تمامی این سال ها برای هوشمند سازی پلیس اتفاقات خوبی رخ داده است که یکی از آن ها افتتاح پلیس من بود. از امروز در استان تمامی پرونده های تشکیل شده در نیروی انتظامی به صورت هوشمند به مقامات قضایی ارسال میشود که این امر به نتیجه گیری سریع کمک بسزایی خواهد کرد.

وی در رابطه با هوشمند سازی پرونده ها مطرح کرد: با ایجاد بازپرسی الکترونیک و مجازی در راستای هوشمندسازی، از تمامی اتفاقات حین ارسال پرونده و متهم جلوگیری خواهد شد.

سردار ملکی در خصوص ارسال به موقع پلیس در محل حادثه اعلام کرد: با وجود حدود ۵هزار برقراری تماس با پلیس، چیزی حدود یک سوم از تماس ها در مدت زمان زیر نیم ساعت عملیاتی میشوند که مردم باید در این زمینه به ما کمک کنند زیرا ظرفیت ما هم محدود است.

Share