فرمانده انتظامی گیلان در جمع خبرنگاران

باید از تندروی های بی جا جلوگیری کنیم/گلایه از غفلت دستگاه های فرهنگی در اجرای وظایفشان+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار میرحیدری از بازنگری در برخی از طرح هایی که تاکنون اجرا شده خبر داد و تصریح کرد :با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید از دستگیری های بی جا جلوگیری و به حقوق جوانان بیشتر توجه شود .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با تبریک عید سعید ولایت و تقارن این روز با هفته ناجا گفت:خداوند را شاکرم که توفیق خدمت گذاری به مردم گیلان به بنده عطا کرده است و امیدوارم بتوانیم آن چنان که شایسته آن هاست انجام وظیفه کنیم.

۲۰۱۵۱۰۰۳۱۰۱۱۲۴_IMG_3771در تلاش هستیم پلیس گیلان را به معنای واقعی کلمه اسلامی کنیم

سردار میرحیدری یکی از اولویت های کاری خود در استان را ارتقای سلامت اداری در مجموعه انتظامی استان برشمرد و افزود:سعی ما براین است که پلیس را در استان گیلان به معنای واقعی کلمه پلیس اسلامی کنیم و خدمت بی منت به مردم خوب و فهیم گیلان ارایه نماییم تا که الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی بروز بودن پلیس استان در ارتقای عملکرد آنها را امری ضروری دانست و گفت :از بسترهای مختلفی در بروز رسانی دانش پلیس های تخصصی استفاده می نماییم و سعی ما بر این است که در ماموریت ها به صورت علمی تر شرکت کنیم تا کمتر درگیر عملیاتهای مختلف شویم و با آرامش بیشتری به مردم خدمات ارایه دهیم.

باید از تند روی های بی جا که سبب بدبینی جوانان به اسلام می شود جلوگیری کنیم

۲۰۱۵۱۰۰۳۰۹۲۶۴۹_IMG_3745فرمانده انتظامی استان گیلان یکی از مشکلات امروز پلیس را غفلت سایر دستگاه های فرهنگی در اجرای مسولیت های خودشان دانست و افزود :متاسفانه ماموریت هایی اکثرا امروز به پلیس محول می شود که در نهایت ما را از وظایف اصلی خود دور کرده است .

وی در همین راستا از اجرای جلسات و نشست با اکثر دستگاه های فرهنگی و استانداری خبر داد و افزود : در جلسات پیش رو مصمم بر این هستیم که تقسیم کاری بین تمامی دستگاه های فرهنگی ایجاد شود و پلیس به عنوان آخرین نهادی باشد که در صورت اثر بخش نبودن سایر دستگاه ها وارد عمل شود و از تند روی های بی جا که سبب بدبینی جوانان به اسلام شود جلوگیری نماییم.

سردار میرحیدری از بازنگری در برخی از طرح هایی که تاکنون اجرا شده خبر داد و تصریح کرد :با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید از دستگیری های بی جا جلوگیری و به حقوق جوانان بیشتر توجه شود .

وی از اجرای موفقیت آمیز طرح مذکور در استان قبلی که فرماندهی آن را برعهده داشت اشاره کرد و افزود:با اجرای این طرح در استان قزوین شاهد کاهش چشمگیر چند هزار نفری ارجاع پرونده ها و دستگیری ها بودیم و باید سعی نماییم در استان گیلان نیز دستگیری ها هدفمند شود و در روش برخورد با افراد دستگیر شده تجدید نظر کنیم.

شرایط نامناسب کوپ های انتظامی گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از شرایط نامناسب کوپ های انتظامی در استان گیلان گلایه کرد و افزود :اصلا برای استان گیلان قابل توجیه نیست که پاسگاه های استان چنین شرایطی داشته باشد و بازدید های اخیری که انجام داده ام وضعیت برخی پاسگاه های مرزی خیلی بدتر است و باید مرمت و بازسازی شوند.

وی با اشاره به نامناسب بودن جایگاه های پلیس در مسیر های درون شهری و برون شهری در استان گیلان گفت :متاسفانه در استان گیلان مکان هایی که پلیس بتواند در آن ها استقرار پیدا کند در مسیر هایی برون شهری و درون شهری وجود ندارد و با رایزنی های انجام شده در حال ایجاد مکان های مناسب و در شان پلیس هستیم.

جذب سربازان با مدرک لیسانس در پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان

سردار میرحیدری در پایان از جذب سربازان در پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با مدرک لیسانس خبر داد و افزود : درخواستی برای سازمان نظام وظیفه فرستاده ایم که از این به بعد تنها افرادی در پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان برای خدمت سربازی جذب شوند که دارای مدرک لیسانس و بالاتر باشند زیرا استان گیلان شهری توریستی و مسافر پذیر است و مامورانی که برای راهنمایی و هدایت این افراد باید به کار گرفته شود حتما باید تحصیلکرده باشند.

خبرنگار:محمد جعفرزاده

 

Share