در نشستی عنوان شد؛

امروز تحول زیرساختی در شهر کومله ایجاد شده | از تحقق بودجه شهرداری تا تحویل بیل زنجیری

محیطی با بیان اینکه امروز تحول زیرساختی در شهر کومله ایجاد شده است، افزود: همدلی، وفاق و تعامل مدیریت شهری توانسته است بعد از ۴۲ سال یک تحول عظیمی در توسعه شهری ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه کومله امروز تحول زیرساختی در شهر کومله تلاش‌های مضاعف شهردار این شهر است حجت الاسلام علیرضا محیطی امام جمعه کومله در جمع اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری کومله با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز فریبرز لاهوتی از اعضای شورای کومله و تبریک مبعث حضرت رسول اکرام (ص) با بیان این مطلب که اگر امروز تحول زیرساختی در شهر کومله ایجاد شده است حاصل تلاش‌های دکتر منوچهر مهدی‌پور شهردار و اعضای شورا است، افزود: همدلی، وفاق و تعامل مدیریت شهری توانسته است بعد از ۴۲ سال یک تحول عظیمی در توسعه شهری ایجاد کند.
وی افزود: شهر کومله تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده است و این در مقایسه با سایر شهرها مشهود است.

در ادامه شهردار کومله گفت: مردمانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب از همه چیز گذشته‌اند نسبت به آن‌ها وظیفه‌ای بیشتر وجود دارد. با حمایت شورای شهر و مردم فهیم شهرکومله ما حرکت این قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد.
منوچهر مهدی پور اظهار کرد: با تمام توان کارکنان خدوم شهرداری در جهت سازندگی این شهر تلاش خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در دهه فجر ۲۰ پروژه عام‌المنفعه عمرانی در قالب ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: بودجه امسال شهرداری کومله ۲۷ میلیاردتومان بوده است که این امر تحقق پیدا کرده است و امیدوارم بودجه سال آینده شهرداری کومله با حمایت‌های شورای شهر افزایش پیدا کند.

صادق عظیمی نیز با تبریک عید مبعث گفت: اخیرا یک دستگاه بیل زنجیری با اعتبار ۳/۵ میلیاردتومان از طریق سازمان شهرداری‌های کشور در اختیار شهرداری کومله قرار گرفته است.
ریس شورای شهر کومله اعتبار شهردار کومله را امسال ۲۷ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: هفته آینده متمم بودجه ۱۴۰۱ از سوی شهردار کومله تقدیم شورا می‌شود.
عظیمی از مردم خواست با پرداخت عوارض نوسازی شهرداری کومله یاری نمایند.

همچنین به مناسبت ایام عید مبعث از شهردار، اعضای شورای شهر، فرماندهی نیروی انتظامی کومله و کارکنان شهرداری کومله قدردانی و تجلیل شد.

Share