اخبار باشگاه سپیدرود رشت؛

از اعلام رای ۶۵۰ میلیون تومانی اشجاری علیه سپیدرود تا پیوستن چهار بازیکن جدید به تیم

با توجه به شکایت حسن اشجاری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

با توجه به شکایت حسن اشجاری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد. رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود پیوستند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: چهار بازیکن با این تیم قرارداد امضا کردند و ضمن آنکه چهار بازیکن نیز تاکنون از جمع سپیدرودی‌ها جدا شدند.

رادنی دیدار در گفتگو با ایرنا افزود: سعید مرتضوی، سیداحد شفیعی، مهیار نوری و نیما فلاح چهار بازیکنی هستند که با مسئولان باشگاه سپیدرود به توافق رسیده‌اند تا این تیم را در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور همراهی کنند.

وی افزود: البته مهیار نوری و نیما فلاح در تیم سپیدرود رشت حضور داشتند اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، نتوانستیم با این ۲ بازیکن قرارداد ببندیم که با توجه به برطرف شدن این مشکل، قرارداد این دو بازیکن با سپیدرود ثبت شد.

دیدار ادامه داد: همچنین سیداحد شفیعی مدافع ۳۳ساله پاس همدان که سابقه حضور در تیمهای خوشه‌طلایی ساوه، شهدای بابلسر، خونه به خونه بابل و صنعت ساری در لیگ دسته دوم و بادران تهران در لیگ دسته اول را در کارنامه دارد، به سپیدرود رشت پیوست تا در ادامه دور برگشت این مسابقات این تیم را همراهی کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: سعید مرتضوی مهاجم ۳۱ساله اهل شهرستان رشت نیز با عقد قراردادی یک و نیم‌ساله به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد که این بازیکن سابقه عضویت در تیم ملی نوجوانان و صعود به لیگ دسته اول با تیم‌های برق شیراز، مس شهربابک و چوکای تالش را دارد.

دیدار بیان کرد: همچنین این بازیکن سابقه بازی در لیگ برتر با تیم داماش را دارد و در لیگ دسته اول در تیم‌های مس شهربابک، چوکای تالش، ون پارس، پارسه داماش تهران و در لیگ دسته دوم پیراهن تیمهای برق شیراز، داماش، شهرداری فومن و مس شهر بابک را بر تن کرده است.

وی در ادامه به بازیکنان جدا شده از این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون جدایی سعید امیری، محمد سواری، میلاد نجفی و سیدعلی یحی‌زاده از تیم فوتبال سپیدرود رشت مسجل شده که این امر به علت مسایل مالی بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود همچنین به وضعیت این تیم در لیگ دسته دوم اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در دور برگشت در هفت بازی میزبان و در پنج بازی مهمان است، شانس خوبی دارد که خود را به صدر جدول برساند.

وی افزود: هم‌اینک تیمهای فولاد نوین و مس سونگون در رتبه‌های اول و دوم قرار ارند و سپیدرود رشت در مکان سوم ایستاده که با توجه به اینکه در ادامه دور برگشت این مسابقات سپیدرود باید با هر ۲ تیم مدعی به رقابت پبردازد، در صورت کسب پیروزی در این ۲ بازی حساس، شانس صعود سرخ‌پوشان رشتی به رقابت‌های لیگ دسته اول افزایش چشمگیری خواهد یافت.

دیدار در خاتمه گفت: هم‌اینک تیم فولاد نوین با کسب ۳۱ امتیاز و مس سونگون با ۲۹ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم و سپیدرودی‌ها با کسب ۲۲ امتیاز در مکان سوم گروه اول جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور قرار دارند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می‌کنند که در نهایت تیمهای اول هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم نیز، به لیگ دسته اول کشور صعود خواهند کرد.

Share