فرماندار تالش خبر داد:

اختصاص ۷۰۰ تن قیر رایگان به سپاه ناحیه تالش برای آسفالت معابر روستایی

فرماندار تالش از اختصاص ۷۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی خبر داد و گفت: با همدلی و هماهنگی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد اجرای  آسفالت در روستاهای شهرستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه هماهنگی جذب قیر رایگان به ریاست کیا عاشوری فرماندار تالش و با حضور فرمانده سپاه، دادستان عمومی و انقلاب و روسای ادارات و نهادهای شهرستان تالش در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار تالش در  این جلسه از اختصاص  ۷۰۰ تن قیر به سپاه ناحیه شهرستان تالش جهت اجرای آسفالت معابر روستایی خبرداد و گفت: در قالب ردیف ۵ذیل بند ز  تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ هفتصد تن قیر به سپاه ناحیه شهرستان تالش جهت اجرای آسفالت معابر روستایی اختصاص یافته است.

 کیا عاشوری افزود: جذب سهمیه قیر یاد شده نیازمند تامین ۷۰ درصدی هزینه‌های اجرای آسفالت از قبیل تامین مصالح مصرفی مورد نیاز و هزینه‌های مربوط به پخت و اجرای آسفالت در روستاهاست.

وی  با اشاره به تشکیل و برگزاری جلسات  کارشناسی شهرستان و قرارگاه جهادی آسفالت روستایی در راستای ارتقای خدمت‌رسانی در دولت مردمی آیت الله رئیسی تاکید کرد بزودی  با همدلی و هماهنگی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد اجرای آسفالت در روستاهای شهرستان خواهیم بود.

Share