فرماندار تالش خبر داد:

احداث حسینیه در تپه شهدای گمنام تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار تالش با بیان اینکه مظلومیت شهدای گمنام چند برابر شهدا است، اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان یک شهروند این است که بتوانیم جایگاه این والا مقامان را در بحث مراسمات و یادمان حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط فرمانداری تالش ،جلسه ساخت حسینیه در تبه شهدای تالش  عصر روز دوشنبه به ریاست علی فتح اللهی فرماندار و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، اعضای شورای شهر تالش، رییس نظام مهندسی تالش، روسای برخی از ادارات اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۰۰۰_۰فرماندار تالش با بیان اینکه مظلومیت شهدای گمنام چند برابر شهدا است، اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان یک شهروند این است که بتوانیم جایگاه این والا مقامان را در بحث مراسمات و یادمان حفظ کنیم.

علی فتح اللهی گفت: تمام توان و امکانات خودمان را در ساخت حسینیه در تپه شهدای گمنام شهرستان به کار خواهیم برد چرا که شهدای گرانقدر از جانشان گذشتند و ما از اعتبارات دولت جهت احداث حسینیه استفاده خواهیم کرد .

در ادامه ضمن بازدید از تپه شهدا که امام جمعه شهرستان تالش و فرماندهی سپاه ناحیه تالش و هیئت امنای تپه شهدا حضور داشتند ، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست که در تپه شهدای تالش برگزار شد امام جمعه شهرستان تالش ضمن تشکر از فرماندار به جهت پیگیری در ساخت حسینیه از مقام والای شهدا سخنانی را ایراد نمودند و خاستار تسریع ساخت حسینیه در تبه شهدای گمنام تالش شدند.

tel final1

Share