اجاره روزانه آپارتمان در تهران با اسنپ روم

اگر قصد رزرو اقامتگاه از طریق اسنپ روم را دارید، می‌توانید رزرو خود را از طریق برنامه اسنپ و اسنپ روم، سایت اسنپ روم یا از طریق تماس با کارکنان آن‌ها انجام دهید.

اسنپ روم

همان‌طور که می‌دانید تهران مملو از بهترین و درجه یک‌ترین سینماها، مکان‌های دیدنی، جاهای تفریحی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، موزه‌ها و… است که روزانه افراد زیادی با هدف استفاده از هریک از موارد گفته شده، به این شهر سفر می‌کنند؛ اما برای استفاده از هریک از آن‌ها نیاز به اقامت یک یا چند روزه در تهران دارید.

البته باوجود اقامتگاه‌های زیاد و متنوعی که در تهران وجود دارد، پیدا کردن سوییت تهران یا اجاره خانه مبله در تهران که هم امن باشد و هم قیمت مناسبی نیز داشته باشد، کار بسیار سختی است و مسافران و گردشگران را همیشه با چالش روبرو می‌کند.

برای اینکه در جریان سفر خود دیگر نگران اجاره روزانه آپارتمان در تهران نباشید، ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم که جزو گروه بزرگ اسنپ است؛ شما می‌توانید از طریق این سایت بهترین اقامتگاه را با کم‌ترین قیمت رزرو کنید و سفری دل‌چسب را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از خانه‌های اسنپ روم و مزایای آن را برای شما شرح دهیم.

واحد یکخوابه سهروردی ۳

این واحد در تهران و در محدوده عباس‌آباد – اندیشه قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره خانه مبله در تهران یا سوییت تهران دارید، می‌توانید این خانه را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و متراژی در حدود ۶۵ متر دارد؛ هنگام رزرو باید به این مضوع دقت داشته باشید. از امکانات این واحد هم می‌توان به موارد مختلفی مانند آسانسور، آشپزخانه، حمام، تلویزیون، یخچال، مبلمان، بخاری گازی، امکان پخت وپز، اسپلیت، سرویس بهداشتی، پنجره بیرونی، تخت دو نفره، ظروف مناسب برای آشپزی و….. اشاره کرد.

برای اقامت در این سوییت تهران باید قوانین زیر را رعایت کنید:

۱-زمان ورود به خانه ساعت۱۴ و زمان خروج و تخلیه آن ساعت ۱۲ ظهر است.

۲-اگر دیرتر از زمان مشخص شده اقدام به تخلیه خانه کنید، باید هزینه‌ای جداگانه به عنوان جریمه بدهید.

۳-امکان لغو یا تغییر رزرو در ایام نوروز و روزهای تعطیل رسمی وجود ندارد.

۴-برای لغو رزرو باید از ۴۸ ساعت قبل از شروع اقامت اعلام کنید تا وجه شما به حسابتان برگشت داده شود.

۵-برای اطلاع پیدا کردن از روزهای پیک و عدم امکان کنسلی باید حتما قبل از ثبت رزرو با تیم پشتیبانی اسنپ (۰۲۱۷۱۱۹۵) تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این واحد و اجاره روزانه آپارتمان در تهران، می‌توانید به سایت اسنپ روم سر بزنید و یا با کارکنان آن تماس بگیرید.
اجاره روزانه آپارتمان در تهران

واحد یکخوابه آرامش ۴ – شهران جنوبی

این واحد در تهران و در محدوده اندیشه – جوانمردان واقع شده است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره روزانه آپارتمان در تهران دارید، می‌توانید این واحد را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته است و متراژی در حدود ۵۵ متر دارد که باید در هنگام ثبت رزرو به این نکته توجه داشته باشید.

ازجمله امکانات آن می‌توان به پارکینگ، پنجره بیرونی، شوفاژ، حمام، تلویزیون، یخچال، میز ناهارخوری، امکان پخت وپز، مبلمان، کولر آبی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، آسانسور، تخت دو نفره، توالت فرنگی و….. اشاره کرد.

قوانین این واحد نیز درست مانند قوانین واحد قبلی است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم و برای اقامت در واحد آرامش هم رعایت کردن تمامی آن موارد الزامی است.
سوییت تهران

جمع بندی

در زمان سفر به شهر تهران و نیاز به اقامتگاه، می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره خانه مبله در تهران کنید و بابت رزرو خود کم‌ترین بودجه را پرداخت کنید. اسنپ روم چندین سال است که در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی فعالیت دارد.

ازجمله مزایای آن می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، امکان رزرو با کم‌ترین بودجه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، خدمت‌رسانی عالی به مسافران، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به وسایل نقلیه عمومی و مناطق مهم شهر، پرسنل و کادری مجرب و حرفه‌ای و….. اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه از طریق اسنپ روم را دارید، می‌توانید رزرو خود را از طریق برنامه اسنپ و اسنپ روم، سایت اسنپ روم یا از طریق تماس با کارکنان آن‌ها انجام دهید.

Share