مرکز فروش درب در تهران

در این شرایط توصیه می‌کنیم که قبل از مراجعه به شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید درب، برای بازدید محصولات متنوع آنها، به مراکزی که در سطح شهر تهران با عنوان مرکز فروش درب فعال هستند و اکثر این کارگاه نمایندگی رسمی‌شان در این مراکز مستقر است مراجعه کنید.

درب ضد سرقت سهند درب

اگر به دنبال خرید یک درب ساختمانی باکیفیت و به‌صرفه هستید؛ حتما باید به مراکز فروش این کالا در سطح شهر تهران مراجعه کنید. علاوه بر این موارد، خرید این محصول از مرکز فروش درب مزایای بیشماری دیگری نیز دارد. اما سوال اصلی که اینجا مطرح می‌شود این است که کدام محله تهران بورس عرضه انواع درب ساختمانی است؟ در این مقاله همراه ما باشید تا مهم‌ترین محلات تهران که به عنوان مرکز فروش درب شناخته می‌شوند را به شما معرفی کنیم. اما قبل از هر چیز باید با مزایایی این شیوه خرید درب بیشتر آشنا شوید.

خرید از مرکز فروش درب چه مزایایی به دنبال دارد؟

با خرید درب از بورس‌های بزرگ و عمده این کالا می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • امکان تهیه دربی با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت
  • دسترسی به طیف متنوعی از محصولات در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون
  • بهره‌مندی از سرویس خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر
  • دسترسی به جدیدترین مدل‌های درب مانند درب فریم لس که بر پایه پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها ساخته شده‌اند

این موارد مزایای خرید از چنین مراکز بورس مانندی هستند. اما این به این معنی نیست که هر محصولی را از این بازار تهیه کنید؛ می‌توانید از مزایای مطرح شده بهره‌مند شوید. بلکه باید در زمان خرید نکات مهم زیر را نیز در نظر داشته باشید.

  • اعتبار تولیدکنندگان مختلف در بازار متفاوت است و این محصول با برندها و درجات کیفی گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین ابتدا سعی کنید در مقام مقایسه، محصول برندهای مختلف را بررسی کرده و از نظر کیفیت آنها را با هم مقایسه کنید.
  • حتما خرید خود را از تولیدکنندگان معتبر و نمایندگی‌های رسمی آنها در این بورس انجام دهید و هرگز به فروشگاه‌های متفرقه مراجعه نکنید.

عوامل موثر بر روی قیمت درب

یکی از اهداف اصلی مشتریان از مراجعه به بورس‌های معتبر برای خرید درب مورد نظرشان، پیدا کردن کالایی با مشخصات مورد نظر و قیمت پایین است. اما باید این اصل مهم را بدانید که قیمت درب تابعی از فاکتورهای مختلف است. به همین خاطر است که یک محصول لقب درب ضد سرقت ارزان را به خود می‌گیرد و دیگری به عنوان محصولی باکیفیت و گران شناخته می‌شود. مهم‌ترین معیارهایی که قیمت این محصول بر اساس آنها تعیین می‌شوند عبارتند از:

نوع چوب مورد استفاده در خط تولید: برخی از چوب‌ها به دلیل کمیاب بودن بسیار گران هستند و ساخت درب با آنها موجب افزایش قیمت تمام شده محصول می‌شود. برخی از چوب‌ها نیز به دلیل داشتن جنس ضعیف‌تر ارزان‌تر هستند و استفاده از آنها در خط تولید درب موجب کاهش قیمت محصول می‌شود.

کیفیت یراق‌آلات: قیمت یراق‌آلاتی مانند قفل و دستگیره، بخش اعظمی از بهای تمام شده محصولی مانند درب را تشکیل می‌دهند. استفاده از یراق‌آلات خارجی و باکیفیت منجر به تولید دربی درجه یک شده که قیمت بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارد.

جنس بدنه: برخی از درب‌ها به دلیل ساختار متفاوت خود، بدنه چوبی ندارند. به عنوان مثال بدنه یک درب ضد سرقت فلزی کاملا از فلز ساخته می‌شود. بنابراین از آنجایی که فلز ماده اولیه گران‌تری نسبت به چوب‌های معمولی یا فرآورده‌هایی مانند MDF است؛ قیمت این مدل درب‌ها نیز گران‌تر است.

بورس درب‌های چوبی در تهران کجاست؟

متاسفانه به دلایل متعدد در هیچ‌کدام از مناطق غربی، شرقی و شمالی تهران، بورسی به نام مرکز فروش درب چوبی و فلزی وجود ندارد. اما در برخی از این مناطق، با تجمع فروشگاه‌هایی مواجه هستیم که در زمینه فروش درب‌های ساختمانی فعالیت دارند. پراکندگی این فروشگاه‌ها عاملی است که باعث شده نتوان به آنها بورس فروش درب در تهران لقب داد. این موضوع همچنین سبب می‌شود که برخی از مدل‌های درب، مانند درب ضد سرقت شیشه ای در برخی از مناطقی که به عنوان مرکز فروش درب تهران شناخته می‌شوند یافت نشود.

برای سفارش و خرید درب در تهران باید به چه مناطقی مراجعه کنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید درب از مجموعه‌ای از محصولات متنوع و باکیفیت، مراجعه به نمایشگاه‌های عرضه مستقیم درب است که در طول سال چندین بار در مراکز مختلف به خصوص نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شوند. به غیر از نمایشگاه‌های دوره‌ای، در صورتی که خریدتان عمده نیست می‌توانید به کارگاه‌های نجاری که اطراف محل زندگی‌تان وجود دارند نیز مراجعه کرده و محصول مورد نظر را مطابق با سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید سفارش دهید. اکثر این کارگاه‌ها تجربه کافی و مناسبی برای تولید انواع درب باکیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارند؛ اما یکی از مشکلات اصلی این شیوه خرید، نبود نمونه کاری است که کیفیت آن از نزدیک قابل لمس باشد. این در حالی است که با مراجعه به نمایشگاه‌های صنعتی و دوره‌ای، امکان بررسی جنس درب از نزدیک وجود دارد و اگر ابعاد محل نصب استاندارد باشد؛ می‌توانید همان لحظه، همان دربی که از نزدیک مشاهده کرده‌اید را خریداری و برای نصبش اقدام کنید. اما اگر مراجعه به کارگاه نجاری را ترجیح می‌دهید؛ باید زمان بیشتری برای آماده شدن درب در نظر بگیرید.

یکی از مزایای سفارش‌سازی درب، قدرت انتخابی است که روی تک تک جزئیات محصول به شما داده می‌شود. با این روش خرید، کلیه معیارهای اصلی محصول مانند ابعاد، رنگ و طرح درب به انتخاب خودتان و بر اساس سلیقه و بودجه‌ای است که در اختیار دارید. اما اگر قصد دارید برای یک مجتمع بزرگ چندین واحدی درب بخرید؛ خریدتان عمده محسوب می‌شود و بهتر است از روش خرید و سفارش مستقیم از کارخانجاتی که در این زمینه شهرت و سابقه زیادی دارند استفاده کنید. این کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ قادرند درب‌های بسیار باکیفیتی را به صورت عمده و سری کاری تولید کنند. بنابراین سرعت ساخت در خط تولید آنها به شدت بالاتر از سرعت عملکرد یک کارگاه نجاری محلی است.

در این شرایط توصیه می‌کنیم که قبل از مراجعه به شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید درب، برای بازدید محصولات متنوع آنها، به مراکزی که در سطح شهر تهران با عنوان مرکز فروش درب فعال هستند و اکثر این کارگاه نمایندگی رسمی‌شان در این مراکز مستقر است مراجعه کنید. اگر ساکن شهر تهران هستید یا می‌خواهید خریدتان را از این کلان شهر انجام دهید؛ مراکز زیر به عنوان بورس انواع درب ساختمانی به شما پیشنهاد می‌شوند:

  • کارگاه‌های صنایع چوب جاجرود
  • بر اتوبان رسالت و خیابان‌های اطراف آن (مابین اتوبان امام علی و اتوبان صیاد شیرازی)
  • خیابان آیت الله کاشانی
  • ناحیه صنعتی احمد آباد مستوفی
  • کارگاه‌های تولید درب در منطقه چهاردانگه اسلامشهر
  • زیر پل چوبی و محدوده اطراف آن

با مراجعه به این مراکز هم می‌توانید خرید مستقیم انجام داده و هم بعد از مشاهده نمونه کارها، برای سفارش محصول به کارخانه اصلی برندی که انتخاب کرده‌اید مراجعه کنید.

Share