وکب استارتر: بهترین روش آموزش زبان انگلیسی لو رفت!

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی را می‌توانید در وب‌سایت وکب استارتر پیدا کنید. هرکی توی گوگل عبارت “وکب استارتر” رو جست‌وجو کنه ۵ جلسه رایگان کلاس زبان و یک کتاب رایگان آموزش زبان دریافت میکنه.

به نقل از وب‌سایت آموزش زبان انگلیسی وکب استارتر گوش دادن به پادکست‌ها و تماشای فیلم و تلویزیون به زبان انگلیسی همگی راه‌های مفیدی برای بهبود زبان انگلیسی شما هستن. وکب استارتر توصیه می کنه که یادگیری خودتون رو با یادداشت کردن یا گفتن خلاصه‌ای بلند ازآنچه شنیده یا تماشا کرده‌اید، گسترش دهید. “خلاصه کردن آنچه یاد می‌گیرید یک مهارت عالی است. اما آیا روشی هست که از تمامی این‌ها بهتر باشه؟

چرا آموزش زبان انگلیسی از صفر وکب استارتر بسیار مهمه؟

این زبان علم، هوانوردی، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، زبان ارتباطات بین‌المللی، رسانه‌ها و اینترنت است. چه به دلایل حرفه‌ای و چه شخصی، درک اهمیت زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسید.

کدام مهارت انگلیسی رو اول باید یاد بگیرم؟

وقتی زبان مادری خود را یاد می‌گیریم، معمولاً اول گوش دادن، سپس صحبت کردن، سپس خواندن و درنهایت نوشتن را یاد می‌گیریم. این چهار “مهارت زبان” نامیده می‌شود: مهارت شماره ۱: گوش دادن. مهارت شماره ۲: صحبت کردن

دلیل اصلی شما برای یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا یادگیری یک زبان جدید ایده خوبی است. به شما امکان می‌دهد با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. این به شما کمک می‌کند تا چیزها را از منظری متفاوت ببینید، یا درک عمیق‌تری از فرهنگ دیگری به دست آورید. به شما کمک می‌کند شنونده بهتری شوید.

کلید اصلی یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

Listening، Speaking، Reading و Writing مهارت‌های اصلی هستند که برای برقراری ارتباط به هر زبانی نیاز دارید. اینکه فقط در یکی از این مهارت‌ها خیلی خوب باشید، به شما در برقراری ارتباط کمکی نمی کنه. برای مثال قبل از اینکه بتوانید خوب بنویسید باید بتوانید خوب بخوانید. قبل از اینکه بتوانید صحبت کنید، باید بتوانید گوش کنید.

دستور زبان انگلیسی پیچیده  و پیچیده است. زبان آموزان می‌توانند الگوهای گرامری را دشوار بدانند، به‌خصوص در صحبت کردن و می‌تواند منجر به ارسال پیام اشتباه شود. قواعد دستور زبان انگلیسی کاملاً تمیز نیستند و تعداد آن‌ها بسیار زیاد است. درنتیجه، به خاطر سپردن آن‌ها سخت است، و حتی به کار بردن آن‌ها سخت‌تر است.

چرا یادگیری زبان انگلیسی آسان است؟

دلیل اینکه زبان انگلیسی ساده‌ترین زبان برای یادگیری است، به دلیل انتخاب گسترده منابع انگلیسی برای یادگیری است، ازجمله برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، موسیقی، پادکست‌ها، کتاب‌ها و وب‌سایت‌ها.

راز روان حرف زدن زبان انگلیسی چیست؟

کتاب، روزنامه و رمان بخوانید.

با خواندن کتاب‌ها و رمان‌های انگلیسی به‌صورت روزانه، لغات جدیدی یاد می‌گیرید و دایره لغات شما نیز افزایش می‌یابد. در این راستا بهترین کار بلند خواندن است. به‌این‌ترتیب، بر کلماتی که می‌خوانید و صحبت می‌کنید، تسلط خواهید داشت.

چرا انگلیسی بهترین زبان است؟

زبان انگلیسی انعطاف‌پذیر است و یادگیری آن آسان است.

یکی از بهترین ویژگی‌های زبان انگلیسی و دلیل فوق‌العاده بودن آن، انعطاف‌پذیری آن است. این مجموعه عظیمی از واژگان است و دائماً کلمات جدید را جذب می‌کند و درعین‌حال به زبان‌های خارجی نفوذ می‌کند. انگلیسی شامل بیش از ۷۵۰۰۰۰ کلمه است.

چه کسی بهترین انگلیسی را در جهان صحبت می‌کند؟

هلند

 سوئد، نروژ، دانمارک، سنگاپور، آفریقای جنوبی، فنلاند، اتریش، لوکزامبورگ، آلمان، لهستان، پرتغال، بلژیک و کرواسی.

کدام کشور انگلیسی خیلی خوب صحبت می‌کند؟

دانمارک (۶۹.۹۳)

دانمارک و همسایه آن، سوئد، همیشه در رقابتی تنگاتنگ برای کسب مقام اول در لیست هستند. ازآنجایی‌که هر دو کشور متعلق به اسکاندیناوی هستند، احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که چرا. با توجه به اینکه تنها حدود ۵.۵ میلیون نفر در جهان به زبان دانمارکی صحبت می‌کنند، سطح ملی زبان انگلیسی به‌طورکلی بالا است.

چگونه می‌توانم طبیعی‌تر انگلیسی صحبت کنم؟

اگر می‌خواهید به‌طور طبیعی صحبت کنید، می‌خواهید بیشتر بیان کنید. برای بیان بیشتر، باید دایره لغات خود را بهبود بخشید. سعی نکنید از «کلمات بمب‌آمیز» فقط برای خودنمایی استفاده کنید. در عوض، سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که می‌توانند معنای شمارا دقیق‌تر نشان دهند.

چگونه می‌توانم در خانه به‌راحتی انگلیسی صحبت کنم؟

از این ۱۰ نکته برتر استفاده کنید و ببینید که چگونه بدون ترک شهر خود انگلیسی یاد بگیرید.

  1. اطراف خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید. …
  2. دوستان انگلیسی پیدا کنید. …
  3. شرکای مطالعه پیدا کنید …
  4. از مواد معتبر استفاده کنید. …
  5. آنلاین شوید. …
  6. برای خود اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید. …
  7. به انگلیسی واقعی گوش کنید. …
  8. راه‌های سرگرم‌کننده برای یادگیری کلمات جدید پیدا کنید.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان همانند وکب استارتر، چرب زبان، بیاموز، همیار زبان

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی را می‌توانید در وب‌سایت وکب استارتر پیدا کنید. هرکی توی گوگل عبارت “وکب استارتر” رو جست‌وجو کنه ۵ جلسه رایگان کلاس زبان و یک کتاب رایگان آموزش زبان دریافت میکنه.

Share