چگونه بدون کلاس زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

حضور در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای یادگیری مهارت‌های جدید مانند زبان انگلیسی عالی است. اما در سال ۲۰۲۲ دیگر کسی از شما نمی‌پذیرد که بخواهید به دلیل چالش‌های حضور در کلاس، یادگیری را به تأخیر بیندازید. امروز بدون کلاس هم می‌توانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

همه ما با توجه به علایق یا نیاز خود باید مهارت‌هایی را یاد می‌گرفتیم که متاسفانه به دلایل مختلفی چون کمبود وقت، مشکل هزینه، شاغل بودن، نبود حمایت کافی، سختی حضور در کلاس و… تا امروز این امر محقق نشده است. از سوی دیگر در بسیاری از موارد زمان مناسب برای یادگیری گذشته است یا اینکه تاخیر در آموزش باعث شده است تا خسارت‌های زیادی ببینیم.

شاید تا دیروز دلایلی که در بالا به آنها اشاره کردیم می‌توانست توجیه خوبی باشد و حداقل خودمان را قانع کند. ولی امروز که در سال ۲۰۲۲ زندگی می‌کنند و تکنولوژی‌های مدرن آموزشی سراسر دنیا را فراگرفته است، دیگر کمتر کسی می‌تواند تاخیر در آموزش را از ما بپذیرد. ممکن است نظر شما این باشد که برخی موضوعات هنوز اولویت ندارند، اما در مورد یادگیری زبان انگلیسی یک روز هم نباید تعلل کرد.

در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های تقویت زبان انگلیسی بدون کلاس که می‌توانید متناسب با شرایط خودتان از آن استفاده کنید و هیچ کدام از مشکلات اشاره شده را نداشته باشید، روش خودآموز است. افرادی هستند که به کمک این روش حتی توانسته‌اند مدرک آیلتس و تافل بگیرند. مبادا از آنها عقب بمانید!

روش‌های یادگیری زبان به صورت خودآموز

حالا که می‌خواهید خودتان دست به کار شوید و به صورت خودآموز و کاملا منعطف یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه روزانه خود بگنجانید، حتما باید با تکنیک‌های متنوع برای پیاده‌سازی این روش آشنا باشید. اما برای یادگیری زبان به صورت خودآموز چه روش‌هایی وجود دارد؟

  • استفاده از پک‌های خودآموز زبان انگلیسی: با توجه به استقبال زیاد برای یادگیری بدون کلاس، پک‌های خودآموز در سطوح مختلف به صورت کاملا کاربردی و استاندارد آماده شده‌اند که اگر می‌خواهید در مسیر درست قرار بگیرید، بهترین کار استفاده از آنهاست.
  • مطالعه کتاب‌ مهارت‌های اصلی: حتی اگر قرار است به صورت خودآموز و بدون کلاس، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، باید مهارت‌های اصلی شامل خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening) و حرف‌زدن (Speaking) را بدانید. برای این کار می‌توانید ازکتاب زبانمخصوص هر بخش استفاده کنید. البته فراموش نکنید در کنار آن، یادگیری گرامر از نان شب هم واجب‌تر است.
  • تماشای فیلم‌های انگلیسی‌زبان: یکی از بهترین روش‌های ثابت‌شده برای تقویت زبان انگلیسی بدون کلاس و به صورت خودآموز، تماشای فیلم‌های زبان اصلی است. البته برنامه‌های تلویزیونی، ویدیویی و سریال‌های مختلفی نیز با همین هدف تهیه شده‌اند که تماشای آنها کمک زیادی به شما می‌کند. در شروع می‌توانید فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی ببینید و کم‌کم نیازی به زیرنویس نخواهید داشت. یادتان باشد یوتیوب را دست‌کم نگیرید. کانال‌های زیادی وجود دارند که به صورت حرفه‌ای و رایگان مشغول آموزش زبان انگلیسی هستند.
  • استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی: با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند بخش جداناشدنی زندگی این روزهای ما هستند و به‌راحتی می‌توانید از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای یادگیری زبان انگلیسی مانند Doulingo یا Memrise استفاده کنید. در این برنامه‌ها به‌خوبی مباحث مختلف آموزشی پوشش داده می‌شوند.
  • انگلیسی بخوانید و بنویسید: تا می‌توانید نوشته‌های انگلیسی مانند کتاب، روزنامه، مقاله و محتوای متنی بخوانید. از سوی دیگر تلاش کنید در قالب یک سایت شخصی، بلاگ یا داخل یک دفترچه مطالبی را به زبان انگلیسی بنویسید تا میزان پیشرفت خود را ببینید.
  • برای خودتان همراه پیدا کنید: یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز این است که برای خودتان حداقل یک همراه پیدا کنید. شما می‌توانید آموخته‌های خود در طول روز را با یکدیگر مرور کرده و با هم صحبت کنید.

بهترین منابع و کتاب‌ زبان در سفیرمال

این روزها تبلیغات بی‌شماری را می‌بینید که از وعده یادگیری زبان انگلیسی در خواب و آموزش به صورت پیامکی گرفته تا روش‌های عجیب و غریب و پیج‌های اینستاگرامی ادعا می‌کنند با روش‌های جادویی آنها می‌توانید بدون کلاس، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

اما همه ما می‌دانیم که فراگیری یک زبان جدید نیازمند طی کردن مسیر استاندارد و آموزش‌های اصولی است. همان‌طور که هنگام انتخاب یک موسسه آموزشی دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهیم، باید بدانیم که در یادگیری به صورت خودآموز نیز چالش‌های مختلفی داریم که اگر در انتخاب روش‌های مورد نظر اشتباه کنیم، شاید فرصت زیادی برای جبرانش نباشد.

تا آیلتس، با سفیرمال همراه باشید.

در این اوضاع شلوغی که گفتیم پیدا کردن بهتری منابع و کتاب‌های آموزش زبان با اینکه کار سختی به‌نظر می‌رسد و ممکن است در انتخاب دچار مشکل ‌شویم، ولی در واقع خیلی هم دشواری ندارد. وقتی برای حضور در کلاس‌های زبان انگلیسی مجموعه سرشناسی چون سفیر را انتخاب می‌کنید، به همین راحتی می‌توانید به خدمات آنلاین آن نیز اعتماد داشته باشید. فروشگاه سفیرمال یکی از عرضه‌کنندگان معتبرترین و اصولی‌ترین انواع پک خودآموز، کتاب زبان و کتاب آیلتس است که می‌توانید به‌سادگی در سطوح مختلف آنها را تهیه کنید و به‌شکلی استاندارد مسیر یادگیری خودآموزتان را ادامه دهید.

دوره‌ خودآموز زبان انگلیسی CTM

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • ۴۸ تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • ۶ جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده ۱۸۰ روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰  تماس حاصل فرمایید.

Share