آموزش نحوه سود از معاملات فارکس با ماشین حساب ارانته

هر تریدر و معامله گر حرفه ای قطعا بعد از مدتی که معامله انجام می دهد به این نتیجه خواهد رسید که برای بررسی دقیق و جزئی ارزش سود و زیان یک معامله باید از ماشین حساب فارکس استفاده کند.

هر تریدر و معامله گر حرفه ای قطعا بعد از مدتی که معامله انجام می دهد به این نتیجه خواهد رسید که برای بررسی دقیق و جزئی ارزش سود و زیان یک معامله باید از ماشین حساب فارکس استفاده کند. اگر هنوز نمیدانید ماشین حساب چیست و چه نقشی دارد، در ادامه همراه باشید.

 

ماشین حساب فارکس ارانته چیست؟

کارکرد یک ماشین حساب ارانته در بازار فارکس بررسی میزان سرمایه به کار برده شده و سود و زیان معامله است. وقتی به عنوان یک تریدر حرفه ای فعالیت کنید لازم است قبل از وارد شدن به هر معامله ای با استفاده از ماشین حساب سود و زیان آن معامله را حساب کرده تا ببینید اصلا ارزش انجام دادن دارد یا خیر.

این محاسبات و بررسی ارزش سود و زیان به کمک ماشین حساب فارکس ارانته که ماشین حساب پیشرفته و مخصوص این کار است انجام می شود.

ضرورت استفاده از ماشین حساب فارکس ارانته

شاید بهتر باشد بگویید چه زمانی باید از ماشین حساب فارکس ارانته استفاده کرد. هر چقدر که یک تریدر بیشتر فعالیت و کسب تجربه کند به مرور زمان به این نتیجه می رسد که برای بررسی میزان سود و زیان یک معامله نیاز به یک ماشین حساب خواهد داشت.

تریدر های بزرگ و موفق که دانش بالایی در تریدینگ دارند و آگاهی و دانش آنها درباره پیپ بالا است همیشه از ماشین حساب فارکس استفاده می کنند. هر چقدر که دانش شما در رابطه با پیپ بالا رود بیشتر این موضوع را حس خواهید کرد.

معایب استفاده نکردن از ماشین حساب فارکس

در صورتی که از ماشین حساب فارکس استفاده نکنید دچار ضرر و زیان بزرگ و زیادی خواهید شد. همانطور که قبل تر بیان شد کارکرد ماشین حساب بررسی میزان سرمایه سپرده، سود و زیان شما است.

حال چه تریدری دوست ندارد بداند که آیا در یک معامله سود خواهد کرد یا زیان؛ و این سود و زیان نسبت به سرمایه ی اولیه او چقدر است. پس حتما از ماشین حساب فارکس استفاده نمایید.

عملکرد ماشین حساب فارکس

این نوع از ماشین حساب های فارکس با ماشین حساب های دیگر متفاوت اند و همینطور انواع مختلفی دارند که در ادامه معرفی خواهند شد. این نوع از ماشین حساب ها با دریافت اطلاعات از شما اقدام به بررسی ارزش و سود یا زیان معامله می کنند.

اطلاعاتی که باید به ماشین حساب بدهید شامل میزان ارز سپرده گذاری شده، جفت ارز و میزان موجودی حساب و حد ضرر شما است.

انواع ماشین حساب فارکسون

در این قسمت انواع ماشین حساب های فارکس را از نظر کاربرد آن ها بررسی می کنیم.

ماشین حساب فیبوناچی

این ماشین حساب از نوع فیبوناچی در بازپرداخت فیبوناچی و پسماند ها کاربرد دارد.

ماشین حساب مارجین

برای حساب کردن حاشیه های مورد نیاز و بررسی موقعیت ها استفاده می شود.

ماشین حساب سود فارکس

این نوع ماشین حساب با وارد کردن اطلاعات خواسته شده سود شما در فارکس را محاسبه می کند.

ماشین محاسبه گر پیپ

این نوع از ماشین حساب همانطور که از نامش پیداست پیپ را در معاملات به دلار محاسبه می کند.

ماشین حساب حجم معاملات

ماشین حساب حجم معاملات با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به شما مقدار حدودی واحد های ارزی را اعلام می کنند و می توانید بر اساس آن اقدام به مدیریت و کنترل ریسک در معامله کنید.

بهترین ماشین حساب فارکس

به این خاطر که نوسانات و تغییرات ریز و کوچک در فارکس در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گزار هستند بهترین ماشین حساب فارکس ماشین حسابی است که در بررسی نواسانات و تغییرات، دقیق تر و جزئی تر باشد تا در نهایت نتیجه ای را به شما نشان دهد که با نتیجه نهایی عملا یکی باشد.

از این رو پیشنهاد می شود از ماشین حساب ارانته استفاده نمایید. زیرا با دقت هر چه تمام تر طراحی شده و در بررسی میزان سود و زیان و تغییرات معاملاتتان بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.

ماشین حساب لوریج چیست؟

لوریج یک اصطلاح رایج در فارکس است. مفهوم لوریج وقتی معنی پیدا می کند که شما با سرمایه کم بخواهید وارد بازار شده و به انجام معامله بپردازید. در این زمان بروکر (کارگزاری) شما برای مثال با نسبت لوریج ۱:۵۰ به شما کمک می کند. یعنی اگر در ابتدا ۱۰۰ دلار داشتید حالا ۵۰۰۰ دلار خواهید داشت.

با کمک لوریج می توانید در معاملات بزرگ تر از سرمایه تان شرکت کرده و سود و زیانتان را هم بیشتر کنید. دقت کنید که گفته شد سود و زیان؛ یعنی ضرر شما هم از معامله به همان مقدار که سودتان بیشتر شده، بیشتر می شود. پس با یک اشتباه کوچک ممکن است کل سرمایه تان بر باد رفته و حسابتان صفر شود.

حالا که با لوریج آشنا شدید باید بدانید که ماشین حساب های لوریج همانطور که گفته شد به دلیل اهمیت موضوع لوریج، باید خیلی دقیق باشند و به شما در مورد میزان زیان یا سودتان اطلاعات دقیقی دهند تا بتوانید از ضرر های احتمالی پیشگیری کنید.

برنامه ماشین حساب فارکس

حتما تا الان متوجه اهمیت ماشین حساب های فارکس شده اید. با این وجود پس نباید جای تعجب باشد اگر شرکت ها تمایل داشته باشند اپلیکیشن برای ماشین حساب های فارکس ایجاد کنند. اتفاقا اپلیکیشن های زیادی هم برای ماشین حساب های فارکس وجود دارد که پر کاربرد هستند.

از جمله اپلیکیشن های ماشین حساب های معروف فارکس شامل ماشین حساب لایت فارکس، ماشین حساب فارکس طلا و ماشین حساب پیپ fxtm می باشند.

خلاصه

در نهایت این ماشین حساب ها بر روی تمامی سیستم عامل ها شامل ویندوز،مک، ios و اندروید مورد استفاده قرار می گیرند. البته بهترین و راحت ترین سیستم عامل برای کار با ماشین حساب فارکس ویندوز است اما در هر صورت برای هر سیستم عاملی این اپلیکیشن ها موجود است.

همانطور که بیان شد ماشین حساب های فارکس ابزار هایی مهم و کاربردی هستند که با توجه به میزان دانش و مهارت شما در این بازار به کارتان خواهند آمد.

پیشنهاد ما به شما ماشین حساب فارکس ارانته است که با بررسی دقیق و جزئی به شما دقیق ترین و بهترین اطلاعات را ارائه می کند و می توانید از آن ها در تمامی بازار های جهانی در هر جا و مکانی استفاده کنید.

Share