هزینه نگهداری بنز کمتر است یا بی ام و؟

طراحی خاص و بهینه قطعات برای کاهش وزن و رفع مشکلات چیدمان، افزایش نسبت تراکم موتور، افزایش فشار ورودی موتور، افزایش دمای احتراق و غیره، نمونه‌هایی از تکنولوژی به روز این خودروها هستند. این خودروها به دلیل دانش و فناوری و همچنین انتظارات بالای مشتریان برای افزایش کارایی و اثربخشی، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و عملکرد بهینه کلی، با مهندسی محصول خودروسازان پیشرو BMW و مرسدس بنز ساخته شده اند. این امر باعث افزایش حساسیت عملکرد صحیح، دوام و عمر مفید خودرو شده است.

هزینه نگهداری بنز کمتر است یا بی ام و؟

تعمیر و نگهداری خودرو یکی از مواردی است که رانندگان و صاحبان خودرو از همان روز اول خرید خودرو، با آن مواجه هستند. این موضوع به ظاهر ساده، با هزینه‌های جاری، پنهان و آشکاری که بر اساس استفاده از خودرو پرداخت می‌شود، ارتباط مستقیم دارد. در این مقاله هزینه نگهداری بنز و بی ام و را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود هزینه نگهداری کدام یک کمتر است؟

البته برای مدیریت هزینه ها باید به متخصص مراجعه کنید که پیشنهاد ما بهترین تعمیرگاه بنز است.

موضوع نگهداری از خودرو شامل طیف گسترده ای از مفاهیم، ​​روش‌ها، اقدامات و محصولات خودرو می‌شود که با گذشت زمان، پیشرفت بیشتر فناوری‌ها و گسترش انواع برندها، مدل‌ها و تنوع، تغییر کرده و بر پیچیدگی آن افزوده شده است. از سوی دیگر روز به روز بر تعداد مواد مصرفی و لوازم یدکی خودروها با برندها، مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف افزوده می‌شود که در کنار دستورالعمل‌های مختلف استفاده، راننده یا صاحب خودرو را دچار سردرگمی می‌کند.

شاید در گذشته ای نه چندان دور، سرویس خودرو – علیرغم اهمیت آن – چالش جدی نبوده است و ارائه چنین خدماتی نیاز به تخصص بالایی نداشت. اما امروزه به دلیل استفاده از فناوری‌های پیچیده‌تر و نسخه‌های پیشرفته‌تر، مهارت، دانش و تخصص از ملزومات اولیه سرویس خودرو است.

چرا خودروهای مرسدس بنز و بی ام و نسبت به نگهداری و سرویس حساس هستند؟

موارد ذکر شده در رابطه با گران‌ترین برندهای خودرو از جمله محصولات دو خودروساز آلمانی بی ام و و مرسدس بنز اهمیت دو چندانی دارد. کیفیت، ملاحظات طراحی و دوام قطعات این دو خودرو مخصوصا موتور آن در مقایسه با بسیاری از برندهای موجود در بازار در سطح بالایی قرار دارد. از این رو برای تعمیر موتور بنز و موتور bmw باید به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

این خودروها نسبت به قطعات و مواد مصرفی خودرو، به ویژه در بخش فناوری، حساسیت بیشتری دارند، زیرا استهلاک و دوام آنها نسبت به کیفیت خدمات، کمتر از خودروهای با قیمت پایین‌تر است.

طراحی خاص و بهینه قطعات برای کاهش وزن و رفع مشکلات چیدمان، افزایش نسبت تراکم موتور، افزایش فشار ورودی موتور، افزایش دمای احتراق و غیره، نمونه‌هایی از تکنولوژی به روز این خودروها هستند. این خودروها به دلیل دانش و فناوری و همچنین انتظارات بالای مشتریان برای افزایش کارایی و اثربخشی، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و عملکرد بهینه کلی، با مهندسی محصول خودروسازان پیشرو BMW و مرسدس بنز ساخته شده اند. این امر باعث افزایش حساسیت عملکرد صحیح، دوام و عمر مفید خودرو شده است.

از طرفی هزینه‌های نگهداری بسیار بالا و دسترسی کم به قطعات یدکی و تعمیرکاران متخصص محصولات مرسدس بنز و بی ام و در کشور نیز اهمیت تعمیر و نگهداری، سرویس خودرو و استفاده از تجهیزات اصلی مصرف کننده را با توجه به این موضوع افزایش می‌دهد. زیرا آسیب دیدن خودرو می‌تواند راننده یا مالک را با چالش‌های جدی مواجه کند، در صورت تصادف و آسیب بدنه خودرو باید به صافکاری نقاشی بنز و بی ام و که حرفه ای هستند مراجعه کرد.

هزینه نگهداری بنز و بی ام و

در ادامه این مقاله درباره هزینه نگهداری بی ام و و مرسدس بنز صحبت می‌کنیم. خودروهای بی او و و بنز، خودروهایی لوکس و لاکچری در تمام دنیا محسوب می‌شوند که نه تنها برای خریدشان باید پول زیادی بپردازید، هزینه سرویس و نگهداری‌شان هم از سایر خودروها بیشتر است؛ اما اگر شما میان خرید بنز و بی ام و، مردد هستید پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

چه موقع باید برای سرویس دوره ای مراجعه کرد؟

مرسدس بنز و بی ام و شرکت‌های خودروساز آلمانی هستند که محصولات مشابهی در بخش خودروهای سواری لوکس دارند. فواصل سرویس مرسدس بنز و آئودی یکسان است. هر ۱۰۰۰۰ مایل یا هر ۱ سال به سرویس کلی نیاز دارند. BMW سرویس و نگهداری پیشگیرانه را در ۵۰۰۰ مایل یا دو بار در سال و سرویس اصلی را در ۱۰۰۰۰ مایل یا هر یک سال توصیه می کند.

مقایسه هزینه نگهداری بنز و بی ام و به دلار

هر دو شرکت از طرح خدمات یکسانی پیروی می کنند که شامل سرویس اولیه و سپس سرویس ثانویه است. سرویس اولیه یک سرویس جزئی یا اولین سرویس است در حالی که سرویس ثانویه یک سرویس اصلی است. هزینه خدمات مرسدس بنز و بی ام و در جدول زیر به دلار آورده شده است.

برند خودرو هزینه سرویس اولیه هزینه سرویس ثانویه
مرسدس بنز ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار
بی ام و ۱۵۰ تا ۴۰۰ دلار ۸۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار

این قیمت‌ها هزینه‌های تقریبی هستند؛ زیرا کل هزینه خدمات به وضعیت خودرو و دستمزد استادکار مربوطه در نمایندگی‌ها بستگی دارد.

تفاوت سرویس دوره‌ای بنز و بی ام و

حتما می‌دانید که خدمات مرسدس بنز فقط به تعویض روغن محدود نمی شود، خودروهای مرسدس بنز پیشرفته ترین خودروهای امروزی در جاده ها هستند و اجزای حیاتی زیادی در خودرو وجود دارد. تمام عملکردها و اجزای خودرو طبق استاندارد شرکت بنز برای سرویس مدل های مربوطه بررسی می شوند.

رویکرد تعمیر و نگهداری در BMW و مرسدس بنز متفاوت است. هنگامی که خودرویی برای سرویس در نمایندگی مرسدس بنز برده می‌شود، طبق برگه چک مخصوص مدل، به طور کامل بررسی می شود و هرگونه کار اضافی مشخص می شود. البته این به نفع مشتری است؛ زیرا تعداد رفتن مشتری به نمایندگی برای تعمیر و سرویس خودرو را کاهش می‌دهد و وسیله نقلیه برای استفاده تا یک سال آماده است.

اما بی ام و از روشی مشابه مرسدس بنز پیروی نمی کند، خودرو به طور کامل بررسی نمی شود و هر گونه کار اضافی برای مشتری انجام نمی‌شود. در واقع BMW تعمیرات اساسی را در اولویت قرار می‌دهد و هیچ بررسی اضافی را انجام نمی دهد، مگر اینکه نگرانی مشتری وجود داشته باشد.

این موضوع باعث می‌شود تا زمان سرویس بعدی سریع تر فرار برسد. هر دو شرکت گزینه های خدمات اکسپرس را ارائه کردند اما پس از گذشت زمان در مقایسه با خدمات استاندارد شرکت، تغییر زیادی کرده است. شاید تا به اینجای مقاله هزینه نگهداری بنز از بی ام و کمتر به نظر برسد، اما عجله نکنید.

بسته‌های پیش پرداخت برای کاهش هزینه نگهداری در مرسدس بنز و بی ام و چیست؟

این خدمات بیشتر در خارج از کشور قابل استفاده هستند. شرکت‌هتی بی ام و و مرسدس بنز بسته های خدماتی را ارائه می دهند که می‌تواند سود زیادی برای مشتری داشته باشد. بسته‌های خدمات می توانند هزینه قطعات یدکی و نیروی کار را در زمان تعمیر و نگهداری دوره ای پوشش دهند.

بسته سرویس مرسدس بنز ایزی استار نامیده می شود و با توجه به بازار هر کشور، بسته های خدمات ایزی استار در دسترس مشتری هستند و زمان سرویس و هزینه نگهداری بنز را بسیار کاهش می‌دهد. این بسته ها را می توان در هر زمان خریداری کرد و بسته به نیاز خودرو، می تواند تا ۱۰ سال هزینه های سرویس و نگهداری بنز را پوشش دهد.

Share