در روز تساوی شهرداری و مس؛

توضیحات آرمان درباره علت فرود غیرمنتظره هلی کوپتر در ورزشگاه وحدت آستارا

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یدسته اول فوتبال کشور برابر میهمان خود مس شهربابک با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم های شهرداری آستارا و مس شهر بابک به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.

مس شهربابک با شرایط سختی خودش را به آستارا رسانده بود و این مسابقه در حالی برگزار شد که شکافی عمیق میان بازیکنان و مدیران باشگاه کرمانی ایجاد شده است. با تمام این‌ها نارنجی‌پوشان شهربابک در میان تیم‌های مدعی قرار دارند و امیدوار بودند با کسب پیروزی دور از خانه خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند.

در سوی مقابل پیروز قربانی و شاگردانش نیز که با ۱۷ امتیاز شرایط باثباتی در جدول رده بندی ندارند، به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی بودند ولی نه آنها و نه شاگردان وحید رضایی در رسیدن به هدف خود موفق نبودند تا این مسابقه در پایان مانند بسیاری دیگر از بازی‌های فوتبال ایران با تساوی بدون گل تمام شود.

مس شهربابک با این تساوی جایگاه ششمی خود را در پایان هفته هجدهم حفظ کرد و تیم شهرداری آستارا هم با یک امتیازی که گرفت ۱۸ امتیازی شد تا رتبه سیزدهم را به خود اختصاص بدهد.

مهم‌ترین اتفاق این مسابقه فرود هلی‌کوپتر حامل مشاور پوتین پیش از شروع بازی در وسط چمن ورزشگاه وحدت آستارا بود که توجهات رسانه‌های مختلف را به خود معطوف کرد.

توضیحات آرمان درباره علت فرود غیرمنتظره هلی کوپتر در ورزشگاه

جهانبخش آرمان گفت؛ دکتر عباسی استاندار گیلان که به همراه دستیار ویژه پوتین رییس جمهور روسیه و به واسطه نبود شرایط فرود بالگرد در مکان پیش‌بینی شده در زمین چمن ورزشگاه آستارا پیاده شد، پیش از بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با حضور در جمع بازیکنان، مبلغ یکصد میلیون تومان به دو تیم شهرداری و مقاومت آستارا کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود؛ پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) بالگرد حامل دستیار ویژه رییس جمهور روسیه و استاندار گیلان که به واسطه نبود شرایط فرود هلی‌کوپتر در مکان پیش‌بینی شده با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، سازمان لیگ و هیأت فوتبال شهرستان، در زمین چمن ورزشگاه وحدت آستارا فرود آمد.

وی افزود؛ دکتر عباسی استاندار پس از فرود بالگرد در زمین ورزشگاه وحدت آستارا با حضور در جمع بازیکنان و مربیان، ضمن خسته نباشید و خداقوت به بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال، یکصد میلیون تومان به تیم‌های فوتبال شهرداری و مقاومت آستارا هدیه کرد.

قابل ذکر است، هلی کوپتر حامل دستیار ویژه پوتین و مسئولین گیلان ۴۰ دقیقه پیش از شروع بازی، ورزشگاه آستارا را ترک کرد.

Share