از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول صورت گرفت؛

شکست سنگین شهرداری آستارا در سیرجان مقابل آرمان‌گهر

از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول دو تیم آرمان‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم آرمان‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

نیما علیپور، سعید دلاور، میرمهدی قریشی، حبیب افرا، رضا هاشمی، محمدحسین خسروی، محمد اقدامی، خشایار زبرجد، علی پورمحمد، هادی حبیبی نژاد و فرشید پاداش یازده مردی بودند که در این بازی از ابتدا برای شهردای آستارا به میدان رفتند.

همچنین آرمان‌گهر سیرجان با ترکیب کوروش ملکی، آرمان اکوان، کمال الدین نیک خوی، امین عباسی، میلاد صادقیان، ایمان رازانی، جعفر برزگر، رضا دهقان، رضا محمودآبادی، علی وزیری پناه و علی نظری پا به بازی گذاشت.

در این بازی علی نظری در دقایق ۳۳ و ۹۰ و علی وزیری پناه در دقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی برای آرمان‌گهر گلزنی کردند همچنین تک گل شهرداری آستارا توسط فرشید پاداش در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید.

به گزارش دیارمیرزا، شهرداری آستارا با این شکست همچنان ۳۶ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هشتم جدول هجده تیمی لیگ دسته اول (آزادگان) قرار دارد.

گفتنی است ملوان بندرانزلی دیگر تیم گیلانی و شانس اول صعود به لیگ برتر فوتبال ایران شنبه (۱۰ اردیبهشت) در انزلی به مصاف خیبر خرم‌آباد خواهد رفت.

Share