آغاز تمرینات شهرداری آستارا تحت تاثیر اعتصاب بازیکنان

ضرب الاجل ۴۸ ساعته پایان رافت به مسئولان | اعتراض بازیکنان به عدم پرداخت مطالبات

نخستین تمرین این تیم امروز در شرایطی به صورت رسمی آغاز شد که بسیاری از بازیکنان که پس از تعطیلی تمرینات در آستانه عید نوروز به شهرهای خود بازگشته اند در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات‌شان از حضور در آستارا و تمرینات شهرداری‌چی ها خودداری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا در سال جدید از امروز به صورت رسمی آغاز شد.

 دی اسپورت نوشت؛ تیم فوتبال شهرداری آستارا در حالی موفق شد قهرمان رقابت های نیم فصل اول لیگ دسته اول شود که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کرد و همین امر سبب شد تا پایان رافت پس از دیدار پایانی نیم فصل اول برابر هوادار از سمت خود استعفاء دهد و حتی آرش افشین بازیکن باتجربه آستارایی ها نیز در یک برنامه تلویزیونی صراحتا اعلام کرد که از دست مسئولان آستارایی دلخور بوده و در نظر داشت به آستارا برنگردد اما به خاطر مردم این شهر تصمیم گرفته به جمع شهرداری‌چی ها ملحق شود.

اما با این حال پس از یک هفته از استعفای سرمربی شهرداری آستارا و دلخوری آرش افشین، آنها با پادرمیانی مردم و پیشکسوتان فوتبال آستارا به تمرینات بازگشتند و تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه شهرداری گرفتند.

با وجود بازگشت رافت و افشین به تیم شهرداری آستارا آنها در اولین بازی دور برگشت با نتیجه پرگل برابر شاهین شکست خوردند تا نشان دهند مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجا بوده و تاثیر بسیار منفی بر روحیه بازیکنان گذاشته است‌.

علارغم پایان سال و تعطیلی تمرینات، شهرداری‌چی ها شب عید نیز بدون شارژ مالی و دریافتی راهی خانه های خود شدند تا همچنان شرایط سختی را تجربه کرده باشند.

با این حال طبق برنامه ریزی کادرفنی شهرداری‌‌چی ها قرار بود نخستین تمرین تیم فوتبال شهرداری آستارا در سال جدید از امروز با حضور کلیه بازیکنان و کادرفنی آغاز شود اما نخستین تمرین این تیم امروز در شرایطی به صورت رسمی آغاز شد که بسیاری از بازیکنان که پس از تعطیلی تمرینات در آستانه عید نوروز به شهرهای خود بازگشته اند در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات‌شان از حضور در آستارا و تمرینات شهرداری‌چی ها خودداری کردند.

پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا نیز با مشاهده این وضعیت ضرب الاجل ۴۸ ساعته را برای مسئولان آستارایی تعیین و اعلام کرده در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت آینده مشکلات جاری این باشگاه برطرف نشود دیگر هیچ گونه مسئولیت فنی در تیم شهرداری آستارا نخواهد داشت.

Share