جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه با حضور در رشت؛

بی حجابی نتیجه استراتژی دشمن علیه مردم است | قطار انقلاب پرشتاب حرکت می‌کند

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه ایجاد بی ثباتی در کشور سیاست امروز دشمن است، گفت: همه کارآمدی ما باید معطوف هب حوزه اقتصاد، امنیت و کاهش فاصله طبقاتی و مبارزه با فساد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار عبدالله ضیغمی امروز (پنج‌شنبه، ۸ دی) در مراسم استانی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت (شهرداری) حماسه حضور ملت ایران در ۹ دی را نقطه عطف تاریخی انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات مردم دانست و گفت: ۹ دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و ولایتمداری است که حضور مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب را رقم زد.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی نه به انقلاب خیانت کرد و نه اصالت انقلابی خود را از دست داد افزو. د: این مردم با ایمانی راسخ و توکل به خداوند متعال در مقابل فشارهای دشمن ایستاد و آرمان‌های انقلابی را مانند گلوله‌ای آتشین در کف دستان خود حفظ کرد.

وی حضور حماسی مردم در ۹ دی را خنثی کننده توطئه دشمنان و خشم مقدس ملت ایران در برابر هنجارشکنی مقدسات برشمرد و بیان کرد: حکمرانی امامین انقلاب و ولایت فقیه چالش جدی برای نظام سلطه ایجاد کرد و ۹ دی نشان داد مردم به حرف امام (ره) خود اعتماد راسخ دارند که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه خود باشید تا به کشور آسیبی نرسد.

ضیغمی ادامه داد: دشمن علی‌رغم همه طراحی‌ها، نتوانسته است آرمان، گفتمان و مسیر انقلاب را به انحراف بکشد و دشمنان داخلی با تهیه مستندها و روایت‌های مختلف به دنیال انحراف این مسیر هستند.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش جریان حق و نظام جمهوری اسلامی را تحقق پیام حقیقت، عدالت، کرامت انسانی، پیشرفت، صلح و امنیت پایدار بر پایه توحید الهی دانست و اظهارکرد: دشمنان در مقابل این امر صف آرایی کرده و در تلاشند تا این مسیر روحانی را متوقف کنند. دشمنان این نظام از اهالی باطل و جنود شیطان هستند.

وی با بیان اینکه امروز امپراطوری دروغ بر پایه مکر و فریب، جنگ شناختی و ادراکی تلاش می‌کند بر احساسات، عواطف و طرز تفکر مردم ویژه جوانان تاثیر گذارد اذعان کرد: استکبار جهانی در تلاش است تا سرزمین ذهن جامعه ایرانی را از طریق زبان اجتماعی و پژواک گفتمان سازش به تسخیر در آورد، در حالیکه ملت غیور و قهرمان ما در مقابل تولید ادبیات سازش دشمن مقاومت کرده است.

* ثابت قدم در مسیر انقلاب می‌مانیم

ضیغمی تاکید کرد: امروز ملت ایران در مقابل کسانی که با تولید ادبیات سازش تلاش می‌کنند، مسیر انقلاب را منحرف کنند، ایستاده است و در فتنه‌های اخیر هم سناریوی دشمن را بر هم زده است. باید هوشیار باشیم و در مقابل کسانی که در تلاش برای ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، بایستیم و ثابت قدم در مسیر انقلاب بمانیم.

وی با تاکید بر ضرورت خروج تفکر آمریکایی از کشور و منطقه تصریح کرد: این تفکر اجازه نمی‌دهد کشور در مدار صحیح به سمت شکوفایی پیش رود. متاسفانه طی این سال‌ها تفکر غرب‌گرا در شریان‌های انقلاب نفوذ کرده و نمی‌گذارد کارگزاران نظام، مشکلات را از دوش مردم بلند کنند.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عبرت آموزی ملت ایران از عاشورای حسینی گفت: ملت ما از عاشورا عبرت‌ها آموخته و نمی‌گذارد عاشورای دیگر بر پا شود. این جریان‌سازی برای تمام تاریخ بوده و نقشه زیبایی است که پیش روی ما گذاشته شده است و ملت ایران در مسیر نورانی این انقلاب عاشوراگونه ایستاده است.

* بیانیه گام دوم جهشی راهبردی برای پیشرفت ایران

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با تفکر انقلابی در پی قدرت افزایی است و ملت ایران در قله ایستاده و این موجب هراس دشمن شده است، تصریح کرد: با بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی، رویکرد جهادی، دیپلماسی همسایه محور و تحول نسلی (نسل جوان، نخبه، جسور، آرمان طلب و فرصت ساز که موجب شکوفایی در عرصه‌های مختلف شد) هراس دشمنان صدچندان شده است.

ضیغمی بیانیه گام دوم که جهشی راهبردی بر پیشرفت ایران با تکیه بر جوانان نخبه است را عامل اصلی واهمه دشمن دانست و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی از استراتژی‌های مهم کشور برای رسیدن به رفاه است و در واقع تنها راه تولید رفاه، تزریق تفکر مقاومتی در سیستم اقتصاد ایران است که دشمن اعتراف می‌کند باید به هر قیمتی جلوی آن را گرفت.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی آغازی بر مسیر خروج ایران از بلاتکلیفی اقتصادی است و اندیشکده‌های دشمن در حال طراحی برای صف آرایی در مقابل این مسیر هستند.

* اقتصاد مقاومتی پیکره دشمن را به لرزه انداخته است

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی پیکره دشمن را به لرزه انداخته است اذعان کرد: کشور ما در حال قدرت افزایی است و توانمندی و قدرت بقایی دارد که در یک زمان می‌تواند در جبهه‌های مختلف با دشمن پنجه در پنجه بیندازد.

وی با اعلام اینکه قدرت بقای جمهوری اسلامی و ملت ایران برای دشمن قابل فهم نیست، تصریح کرد: باید مراقب باشیم زیرا همه این فتنه‌گری‌ها و سناریوی دشمن این است که شما ملت بزرگ را از این قله افتخار به زیر کشاند.

ضیغمی اضافه کرد: حضور حماسی و آگاهانه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی؛ دشمن را به لرزه انداخته و از طریق راهبرد جامع فشار، بی‌ثبات سازی، عملیات روانی، مدیریت افکار عمومی و تسخیر ذهن با نبرد در فضای مجازی در پی توقف این حرکت توفنده و مقدس است.

وی یکی از راهبردهای اساسی آمریکا علیه ملت را راهبرد جامعه فشار دانست و گفت: دشمن می‌داند که اگر جنگ نظامی علیه ایران را آغاز کند پایان جنگ را ملت ایران ترسیم خواهد کرد، لذا از طریق راهبرد جامع فشار به دنبال فشار خرد کننده مادون جنگ به ملت ایران است تا با پیوند بین زخم‌های کوچک و یا ایجاد آن و درگیر کردن نظام با مسائل متعدد و متکثر از طریق جریان نفوذ، القا کنند نظام قادر به حل مسائل نیست.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: دشمن تلاش می‌کند از طریق خلق تهدید موجودیتی، ملت را در مقابل نظام قرار دهد و با تولید مسئله‌های متکثر این احساس را در جامعه ایجاد کند که در بن بست قرار داریم.

* بن بست‌نمایی در افکار عمومی راهبرد دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه

وی بن بست‌نمایی در افکار عمومی را از راهبردهای دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه برشمرد و گفت: این در حالی است که دشمن اعتراف می‌کند، اساسی‌ترین چالش، ایران اسلامی است که با معرفی الگوی حکمرانی اسلام نبوی و ولایت در میدان ایستاده است و این نشان می‌دهد قطار انقلاب در مسیر خود پرشتاب در حال حرکت است.

ضیغمی با بیان اینکه در آستانه افول آمریکا قرار داریم اذعان کرد: دشمن برای فائق آمدن بر مشکلات به دنبال جلوگیری از سیاست راهبردی حکمرانی اسلامی است تا بتواند با ایجاد بی‌ثباتی در منطقه حضور یافته و منابع ملت مسلمان را به یغما ببرد.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سال ۸۸ و نقشه برآب شدن تمام توطئه‌های دشمن در این فتنه تصریح کرد: فتنه‌گران سال ۸۸ با شکست در مقابل حضور آگاهانه و شجاعانه ملت، با تمام ظرفیت نفوذ اطلاعات کشور را در اختیار دشمن قرار دادند و تحریم‌های نظامی را به سمت تحریم‌های اقتصادی و معیشتی هدایت کردند و امروز ملت ایران به دلیل این خیانت، در فشار است.

ضیغمی با اشاره به بی‌حجابی موجود در جامعه که توطئه دشمن برای به انحراف کشیدن مردم است گفت: این بی‌حجابی نتیجه استراتژی دشمن علیه مردم است، آن‌ها می‌دانند عامل اصلی قدرت و ایستادگی ملت ایران، ایمان، اراده و آرمان‌های الهی است و با تولید فیلم عنکبوت مقدس و خلق تصویری نادرست، ماشین تقابل با ملت ایران را به راه انداختند و با عملیات روانی و رسانه‌ای زمینه اغتشاشات اخیر را خلق کردند.

*دشمن نگران ترویج تفکر انقلابی در تمام عرصه‌های مدیریتی است

وی با بیان اینکه امروز دشمن نگران ترویج تفکر انقلابی در تمام عرصه‌های مدیریتی است اظهارکرد: دشمن در مقابل ما صف آرایی کرده و ما با غیرت و آبروی خود در مقابل این سنگ اندازی‌ها می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف خود برسد.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید بگذرایم بنا به فرموده رهبری دشمن از انقلاب ما هویت‌زدایی کند تاکید کرد: دشمن به دنبال هویت سوزی و هویت‌سازی دروغین و کاذب است و تلاش می‌کند تا دستاوردهای انقلاب دیده نشود و داشته‌های خود را درک نکنیم.

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین برای معرفی دستاوردها و پیشرفت‌های کشور اذعان کرد: راه مقابله با دشمن، دشمن شناسی، شناخت دقیق سناریوی دشمن، شناخت کامل توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درونی، شناخت دقیق نقطه ضعف دشمن و ایمان به وعده و نصرت الهی است.

Share