وزیر سابق اطلاعات در جمع مردم رشت:

اسناد فتنه‌انگیزی‌ها روزی منتشر خواهد شد | مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند

مصلحی با اشاره به طراحی‌های جدید دشمن برای براندازی نظام گفت: همان‌گونه که مردم نشان دادند که تحت تأثیر القائات قرار نمی‌گیرند و همیشه ولایت‌پذیرند باتدبیر مقام معظم رهبری مسیر پیش‌روندگی خود را خواهند داشت و مقاومت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی امروز در جمع پرشور و پرشکوه مردم رشت در میدان شهدای ذهاب شهر رشت اظهار کرد: نهم دی‌ماه از معجزه‌های بزرگ است که ملت ایران با هوشیاری و بصیرت ضربه محکم به استکبار زد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها مایلند فتنه ۸۸ را دعوای انتخاباتی معرفی کنند، افزود: ملت ایران با بصیرت به خواص فریب‌خورده و تحت تأثیر القائات دشمن قرارگرفته فهماند که ولایتمدار هست.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به عرض‌اندام مردم رشت در ۸ دی، گفت: حرکت بزرگ مردم رشت توانست طراحی دشمن را نقش بر آب کند.

مصلحی با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر حفظ روحیه حماسه نهم دی گفت: تا جمهوری اسلامی برقرار است استکبار جهانی دست از رفتار خصمانه خود نمی‌کشد چون استکبار باوجود انقلاب اسلامی در حال فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به دلارهای عربستان در اسلام و ایران هراسی گفت: قرآن کتابی هست که خروج از بن‌بست را به دنیا در حال نشان دادن است و اعضای هیئت‌علمی آمریکا به این نکته اذعان دارند.

مصلحی با اشاره به فتنه‌های سنگین در انقلاب اسلامی گفت: دنیا پس از انقلاب اسلامی همگی در مقابل جمهوری اسلام ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقطعی توطئه‌ها را تحمل کرد تا سران فتنه سر عقل بیایند، گفت: رهبر معظم از راه‌های مختلف با سران فتنه اتمام‌حجت کرد و ما احساسمان این بود که فرد موردنظر دست از فتنه برمی‌دارد اما با نفوذی که دشمن در آن‌ها داشت مانع از ادامه فتنه‌انگیزی‌ها شد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به فرمایش اخیر رهبری گفت: برخی‌ها با توجه به اینکه حدود ۱۰ سال امکانات نظام در دستش بود و مردم به وی اعتماد کرده بودند نقش اپوزسیون را بازی می‌کند.

مصلحی با تأکید بر مسئله نفوذ گفت: دشمن در تلاش است تا نخبگان جامعه را به اشتباه محاسباتی برساند و به اپوزسیون تبدیل کند تا بتواند به این کشور لطمه وارد کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد تردید در بین مسئولین از لایه‌های نفوذ است گفت: برجام دشمن را جریح تر کرد و موجب شد تحریم‌های جدید در عرصه‌های جدید وضع شود.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه برجام باید در کنار اقتصاد مقاومتی انجام شود، گفت: یکی از سران فتنه در سفارت آلمان اعلام کرده که اگر می‌خواهید درنهایت این انقلاب تغییر ایجاد کنید باید اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کنید.

مصلحی با تأکید بر اینکه نباید با اقتصاد مقاومتی بازی کرد، گفت: نقدینگی کشور در طی سه سال گذشته بیش از پنج برابر شده و می‌تواند به یک تهدید بزرگ تبدیل شود.

وی ورود قاچاق در کشور را فتنه برشمرد و گفت؛ در نهم دی فتنه ۸۸ متوقف‌شده و تمام نشده و اکنون دشمنان عیب‌های خود را اصلاح‌کرده‌اند و با پیچیدگی خاصی ورود می‌کنند که از نمونه‌های آن فضای بد اقتصادی در کشور است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمن از یک سال و نیم قبل از انتخابات فتنه را طراحی کرد گفت: یکی از فتنه گران در انگلیس اصلاح‌طلبی آمریکایی را مطرح می‌کند درحالی‌که اصلاحات آمریکایی در حال فروپاشی است.

مصلحی با بیان اینکه فضای مجازی یکی از ابزار دشمن برای فتنه‌انگیزی است، گفت: امت حزب‌الله باید فضای مجازی را به‌عنوان یک ابزار فتنه‌انگیزی تحت کنترل خود بگیرد.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای تا مرز ۲۰ درصد برای تهیه دارو توسط یک بچه حزب‌اللهی صورت گرفت، افزود: باید به نیروهای حزب‌اللهی در کنترل و مدیریت فضای مجازی اعتماد کرد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به نقش سنگین شخصیتی سنگین در کشور در جریان فتنه گفت: یکی از شخصیت‌هایی که در کشور مسئولیت داشت تأکید می‌کرد که اگر فشارها زیاد شود رهبری کوتاه خواهد آمد و اسناد این فتنه‌انگیزی‌ها روزی منتشر خواهد شد.

مصلحی با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد گفت: از جمهوری اسلامی امروز در مجامع استکبار به‌عنوان قدرت اول منطقه یاد می‌شود و این قدرت بیانگر امام، رهبری و شهدا است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر اصلی خود را طی می‌کند، گفت: مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما ممکن است روزی با حضور خود حماسه‌ای دیگر در برابر فتنه اقتصادی خلق کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مردم در نهم دی پا روی زبیرهای زمانه گذاشتند گفت: مردم همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما در تنگناها و بزنگاه‌ها حماسه خلق خواهند کرد.

مصلحی با اشاره به طراحی‌های جدید دشمن برای براندازی نظام گفت: همان‌گونه که مردم نشان دادند که تحت تأثیر القائات قرار نمی‌گیرند و همیشه ولایت‌پذیرند باتدبیر مقام معظم رهبری مسیر پیش‌روندگی خود را خواهند داشت و مقاومت می‌کنند.

Share