فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

کشف ۲۲ کیلو تریاک از خودروی پژو در تالش | مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش اظهار داشت: ۲۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جاساز شده بود، کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش گفت: ۲۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ محمد رستمی با اشاره به اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبر تردد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر با یک سرنشین از سمت یکی از استان‌های مرکزی به مقصد شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات و اطمینات از صحت موضوع پس از تعقیب و مراقبت صورت گرفته و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند، افزود: ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود با همکاری ماموران مرزبانی استان کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم ۲۶ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رستمی در پایان بیان داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه است.

Share