پارکت ثروت را به منزل من آورد

من خودم تجارت را برای پولدار شدنم انتخاب کردم و توانستم در حوضه پارکت ثروت خود را میلیاردی کنم.

اگر می‌خواهید پولدار شوید، صادقانه باید گفت: بی‌حال بودن را کنار بگذارید و سعی کنید راهی را برای ثروتمند شدن را پیدا کنید، من خودم تجارت را برای پولدار شدنم انتخاب کردم و توانستم در حوضه پارکت ثروت خود را میلیاردی کنم.

پارکت چوبی قدیمی

پارکت چوبی قدیمی امروزه به صورت سلیقه‌ ای از چوب های مختلف ساخته می‌ شوند و بنابراین از لحاظ کیفیت با یکدیگر فرق دارند.

 پارکتهای چوبی قدیمی از نمونه های مقاوم و برتر آنها هستند که تمامی صحبت هایی که در بالا باشد، برای آنها صدق می کند و به عنوان نوعی پارکت درجه یک می توانید روی آنها حساب کنید.

این نوع از متریالها به هیچ گونه رنگ آمیزی و طراحی نیاز ندارند و اجرای آنها نیز بسیار راحت می باشد و با قیمتهای بسیار مناسبی نیز قابل خریداری هستند که در مقایسه با طول عمر نامحدود آنها بسیار ارزان هستند.

شاید کفپوش های چوبی را در هر مکانی، به طور مثال برای قسمت سرویسهای بهداشتی نتوان استفاده کرد و گزینه های مناسبی نباشند، اما در دیگر بخشهای منزل مانند محیط نشیمن گزینه های بهتری نسبت به هر نوع کاشی و سرامیک می باشند.

پارکت چوبی

پارکت چوبی که به عنوان نوعی کفپوش محسوب می شود از طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار است که با جنس های چوبی یا PVC و با مدل های متنوعی از جمله سه بعدی تولید می گردد.

استفاده از پارکت چوبی کف دارای مزیت‌های بسیار زیادی خواهد بود که در ادامه این بخش از مقاله به برخی از مهمترین مزیت های آن اشاره خواهیم کرد.

همانطور که می دانید پارکت های چوبی به دلیل اینکه از چوب درختان مانند گردو، سرو، بلوط، صنوبر یا چوب های درختان دیگر به دست می‌ آیند، از استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشند، به همین علت این نمونه پارکت ها دارای کیفیت تضمین شده بسیار خوبی می باشند.

  • همانطور که گفتیم استفاده از پارکت چوبی کف دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که یکی از مزیت های خوبی که این محصول دارد، وزن سبک آنها می باشد و بر خلاف سایر عناصری که برای کفپوش استفاده می شوند، از وزن کمتری برخوردار خواهند بود، به همین علت علاوه بر دارا بودن قابلیت حمل و نقل، از فروش بهتری برخوردار می باشند.
  • مزیت دیگری که پارکت های نامبرده دارد، استفاده بسیار ساده و راحت از آنها می باشد به نحوی که به راحتی می توان آنها را در کنار یکدیگر قرار داده و نصب و استفاده نمود، اگرچه در زمان استفاده، باید به درستی در کنار یکدیگر قرار گیرند و هیچگونه درز و شکافی در بین آنها وجود نداشته باشد.

پارکت لمینت آرتا

لمینتها که در بازار به پارکت لمینت آرتا معروف هستند نوعی کف‌پوش محسوب می شوند که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده اند و بالعکس پارکت مستقیم از چوب درختان تهیه نمی ‌شوند، هر چند که سطح خارجی آن نقش و نگار چوب را دارد، لمینت یکی از پرطرفدارترین انواع کف‌پوش است و مزایای بیشتری نسبت به پارکتهای چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخابها برای استفاده در کفپوش خانه کرده است.

از جمله‌ این مزیتها می‌ توان به نصب راحت و بی دردسر، قیمت ارزانتر و مقاومت و دوام بالاتر در برابر آب اشاره نمود، تا به اینجا بخش کوچکی از تفاوت پارکت و لمینت را بیان کردیم اما این دو تفاوتهای دیگری نیز دارند، یکی دیگر از تفاوتهای پارکت و لمینت نحوه‌ نصبشان است.

برای نصب پارکتها از چسب مخصوص استفاده می ‌شود، پس از خشک شدن چسب سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا می‌ کنند، تقریبا یک روز پس از نصب پارکت می‌ توانید چیدمان وسایل منزل را انجام دهید.

اما لمینت برای نصب نیازی به چسب ندارد، لمینتها دور تا دور شیارهایی دارند که به آن کلیک می گویند و به صورت نر و ماده درون یکدیگر چفت می شوند، در نتیجه براحتی و در مدت زمان کمی می شود سطح وسیعی را لمینت کرد، از طرفی از آن جهت که لمینتها برای نصب نیازی به چسب ندارند به راحتی می‌ شود آنها را جمع و بلافاصله در مکان دیگری مجدد نصب کرد.

Share