از ثروتمند شدن لذت ببرید

برای ثروتمند شدن ابتدا باید ثروتمند زندگی کردن را یاد بگیرید. یعنی خودتان را در وضعیتهایی قرار دهید که قبلاً نبودید

برای ثروتمند شدن ابتدا باید ثروتمند زندگی کردن را یاد بگیرید. یعنی خودتان را در وضعیتهایی قرار دهید که قبلاً نبودید. و در این راستا با لذت بردن در حوزه تولید مختلف محصولات میتوانید ثروتنمند شوید.

تولیدی لباس کار رستورانی

کرج یکی از استانهای مهم در زمینه تولیدی لباس کار رستورانی و فرم نظیر لباسهای فرم ریخته گری، فولاد و صنایع وابسته بوده که بیشتر با مواد و ترکیبات شیمیایی و حرارتی مواجه هستند که در ادامه به معرفی لباس های مخصوص مواد شیمیایی می پردازیم.

بنابراین به ادامه مطالب توجه بفرمایید. لباس کار مواد شیمیایی: لباس شیمیایی نوعی از لباس کار هستند که مهم ترین هدف از طراحی و تولید آنها محافظت و ایزوله افراد در برابر خطرات فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی در حین فعالیت با مواد شیمیایی است.

تولید حوله لطیف

تبلیغات به صورتهای مختلفی انجام می شوند و کسانی که می خواهند بهتر در ذهن مخاطب قرار بگیرند سعی می کنند از وسایل بهتر و ماندگار تری استفاده کنند از تولید حوله لطیف تبلیغاتی و حوله دستی تولید شده می تواند یکی از ابزار تبلیغاتی مناسب برای جذب بهتر مشتریان باشد مخصوصا اینکه دارای کیفیت بالایی بوده و مشتری بتواند تا مدتها از آن استفاده نماید اینکار مانند هدیه دادن به فرد نزدیک می باشد.

شما تصور کنید می خواهید به دوستی هدیه دهید اگر آن هدیه زود خراب شود مطمئنا از یاد دوست شما خواهد رفت اما اگر تا مدتها از آن هدیه استفاده کند تا سالها به یاد شما می ماند و خاطره آن هدیه از ذهنش دور نخواهد شد البته بعضی از هتلها هستند که به مسافران خود مواردی مانند شامپو هتلی را هدیه می دهند که به صورت یکبار مصرف می باشد.

تولید بدون کارخانه

ما دنبال تولید نیستیم و چند دلیل داریم. دلیل اول اینکه تولید بدون کارخانه سرمایه می‌خواهد. برای اینکه تولید کنید باید کارخانه و خط تولید داشته باشید و مجوز بگیرید. همه اینها مستلزم هزینه است. پس افراد خاصی می‌توانند این کار را بکنند و همه نمی‌توانند وارد آن شوند. درحالیکه ما می‌خواهیم پولدار شویم و این امکان برای همه وجود داشته باشد. دلیل دوم، حتما در آمارهای کشوری دیده‌اید. مثلا می‌گویند ظرفیت تولید ایران ۳۰ درصد است و ۷۰ درصد ظرفیت آن خالی است. چرا؟ چون کارخانه‌ها به اندازه توانشان مشتری ندارند. می‌گویند شهرک‌های صنعتی بیکار است و خاک روی آن نشسته است و کاری در آن انجام نمی‌شود. پس برای هر محصولی تولیدکننده‌های بیکاری وجود دارند که خط تولید و سوله را خریده‌اند و مجوزها را گرفته‌اند و امروز بیکارند. امروز اصطلاحی به نام اضافه ظرفیت در اقتصاد وجود دارد. شما می‌توانید سراغ کارخانه‌ها بروید و از آنها بخواهید که در ساعت‌های بیکاری که کارگرها کار نمی‌کنند، محصولات شما را تولید کنند.

Share