با دیدین آموزش و مطالعه میلیاردر شوید

با تکمیل آموزش و کسب انگیزه و اشتیاق لازم می توانید به ثروتی که ذر پی آن هستید برسید و با انجام دادن آموزش و مطالعه در زمینه محصولات تی میلیاردر شوید.

برای تقویت باورها بهترین روش این است که به هر طریق ممکن درباره خودتان و ثروت چیزهای لازم را بیاموزید. آموزش و مطالعه کتابهایی که توسط ثروتمندان خودساخته نوشته شده یکی از این روشهای آموزش است. با تکمیل آموزش و کسب انگیزه و اشتیاق لازم می توانید به ثروتی که ذر پی آن هستید برسید و با انجام دادن آموزش و مطالعه در زمینه محصولات تی میلیاردر شوید.

تی شیشه پاک کن

جنس تی شیشه پاک کن از پلاستیک کاملا مقاوم می باشد  که از دو قسمت تی و قسمت اسپری تشکیل شده است که برای تمیز کردن و شستشوی شیشه های ساختمانها و خودروها مورد استفاده قرار می گیرد، در قسمت دسته این شیشه شور مخزن مایعات قرار دارد و در قسمت میانی آن محل قرار گیری اسپری می باشد که از آنجا مایعات مثل آب و مایع شیشه شور در صورت اسپری کردن از آن خارج می شود، برای استفاده از تی شیشه شور ابتدا قطعات آن را به هم وصل می کنیم، درب مخزن آن را باز می کنیم و با آب یا مایع شوینده پر می کنیم، به وسیله ی دکمه ای که روی دسته آن قرار دارد مایع شیشه شور را به سمت سطوح شیشه ای اسپری می کنیم تا شیشه خیس شود سپس با خشک کردن شیشه از قسمت بالا و گوشه  شیشه شروع کرده و کم کم به سمت پایین، همه ی قسمتهای شیشه را خشک می کنیم، همزمان با خشک کردن شیشه تمیز نیز می شود.

تی ماکارونی

برخی از تی ماکارونی ها دارای دسته جمع شونده می باشند، بدین منظور که شما در هنگام استفاده می توانید دسته تی را بلند تر کنید و هنگامی که دیگر نیازی به آن نداشتید، می توانید دسته آن را کوتاه تر کنید و در مکانی بگذارید که فضای کمتری را اشغال نماید.

تی ماکارونی به راحتی خاک و هر نوع آلودگی دیگر را بر روی زمین و مبلمان های اداری و میز ها تمیز و پاکیزه می نمایند. این نوع تی ها در سال های اخیر بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

معمولا دسته تی های ماکارونی بلند می باشد و به همین دلیل به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

زیرا باعث ایجاد کمردرد و پادرد در شما نمی شود.

تی ماکارونی دسته دار

تی ماکارونی درسته دار یکی از انواع تی ماکارونی می باشد و علاقه مندان زیادی دارد به علت کاربرد آسان و همچنین زیبای بی نظیر از فروش بالایی برخوردار است. در این مدل تی مخزنی بر روی دسته خود دارد که در هنگام نیاز آب را بر روی سطوح در حال نظافت اسپری می نماید. نوع دیگری از انواع تی مدل چرخشی می باشد که اکثر خانواده‌ ها از این  مدل بیشتر استقبال می کنند چرا که به راحتی استفاده می‌شود و پس از نظافت می توان قسمت ماکارونی آن را به راحتی باز کرد و شستشو داد.

Share