عاداتی که سبب پولدار شدن من شد

مغز ما بیشتر از اینکه بر شواهد و مدارک منطقی تکیه کند، بر تعدادی خطای ذهنی متداول تکیه دارد، بنابراین بسیاری از قضاوت‌های ما نادرست هستند. خطاهای ذهنی، قضاوت‌های غیر‌منطقی‌ای هستند که ذهن ما بر اساس الگوهای متداولی انجام می‌دهد.

روزانه مطالعه داشتم و سحرخیز شدم و پر قدرت و پیوسته در زمینه انواع سنگ کار کردم و به سود خوبی رسیدم با روش های بسیاری مغزم را پرورش دادم لذامغز انسان عضو بسیار شگفت‌انگیزی است؛ هر روز بیشتر از ۵۰٫۰۰۰ فکر تولید می‌کند و ۱۰۰٫۰۰۰ فعالیت شیمیایی در هر ثانیه انجام می‌دهد. با این قدرت بالای پردازش، ممکن است تصور کنید که مغز هیچ‌وقت اشتباه نمی‌کند، ولی در واقع این‌طور نیست. مغز ما بیشتر از اینکه بر شواهد و مدارک منطقی تکیه کند، بر تعدادی خطای ذهنی متداول تکیه دارد، بنابراین بسیاری از قضاوت‌های ما نادرست هستند. خطاهای ذهنی، قضاوت‌های غیر‌منطقی‌ای هستند که ذهن ما بر اساس الگوهای متداولی انجام می‌دهد.

سنگ مرمریت کرم استخوانی

سنگ مرمریت کرم استخوانی جدید در انواع مختلف با کمترین قیمت در بازار داخلی یکی از انواع سنگ‌ های دگرگون شده است که فرایند دگرگونی آن، از تغییر سنگ آهک به وجود می آید.

مهم ترین جز تشکیل دهنده آن، کانی کلسیت می باشد.

استفاده های بسیار زیادی از سنگ مرمر می شود که مهم ترین آن، استفاده در مجسمه سازی و همچنین نمای ساختمان و استفاده در بنا های زیارتی، می باشد.

سنگ مرمر که در بازار های جهانی خرید و فروش می شود، با نام اُنیکس عرضه می شود. امروزه سنگ مرمریت جدید وارد بازار شده است که بسیار زیبا و کاربردی است.

سنگ مرمریت مشکی طلایی

ما با در نظر گرفتن تمام استانداردهای لازم اعلام می داریم که توانسته ایم یکی دیگر از محصولاتی که توجه فراوانی را به خود جلب نموده یعنی سنگ مرمریت مشکی طلایی را تولید و روانه بازار نماییم.

بدون شک سنگی که دارای پس زمینه طوسی و همچینن فضای ابر و بادی باشد، می تواند به یکی از بی نظیر ترین محصولات در بین سایر سنگها تبدیل شود. لازم به ذکر است که معمارین و پیمانکارانی که در صدد ساخت منازل مسکونی و تجاری هستند همواره از سنگ گوهره و سنگ مرمریت پرشین بیشترین استفاده لازم را می برند.

سنگ مرمریت در تهران

افرادی که در زمینه فروش سنگ فعالیت می کنند باید اطلاعاتی جامعی در مورد سنگها داشته باشند که بتوانند از سنگ مرمریت در تهران در اختیار مشتری قرار دهند. از سنگ مرمریت سفید همچون سنگ تراورتن اغلب در راه پله ها و یا در پارکینگها استفاده می کنند چرا در معرض آب خوردگی نیست و بر روی آن رفت و آمد کمتری می شود از همین رو فرسایش پیدا نمی کند و تغییر ظاهر نمی دهد و همانطور که گفته از این سنگ برای نمای ساختمان استفاده نمی کنند. چون با تابش نور خورشید با گذشت زمان تغییر رنگ می دهد که این موضوع برای کسی خوشایند نیست، به طور کلی این نوع سنگها برای کف ساختمان و محیطهای دیگر استفاده نمی شود قیمت این نوع سنگها به فاکتورهای خاصی بستگی دارد.

Share