با پارچه یک زندگی رویایی و سرشار از نشاط داشته باشید

ت. برای رسیدن به آرامش ابتدا باید کسب و کاری مناسب همراه با درآمد بالا داشته باشید، پیشنهاد ما به شما کسب و کار در حوزه پارچه با این کسب و کار همزمان به درآمد و آرامش برسید، در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم.

آرامش یک نیاز بسیار حیاتی برای کل مردم جهان است نتیحه آرامش سرزندگی و نشاط است. برای رسیدن به آرامش ابتدا باید کسب و کاری مناسب همراه با درآمد بالا داشته باشید، پیشنهاد ما به شما کسب و کار در حوزه پارچه با این کسب و کار همزمان به درآمد و آرامش برسید، در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم.

پارچه ابریشم

 لباس ابریشمی در تابستان خنک و در زمستان به عنوان لایه دوم در زیر لباس پوشیده می‌شود و شما را گرم می‌کند. پارچه ابریشم بسیار جاذب است و به سرعت خشک می‌شود. به پوست شما این امکان را می‌دهد که به راحتی نفس بکشد. این لیف تا ۳۰% وزن خود رطوبت جذب می‌کند، بدون اینکه به شما احساس خیسی بدهد. در واقع ابریشم در حالی که به پوست شما اجازه می‌دهد نفس بکشد، عرق را جذب می‌کند. علی‌رغم ظاهر ظریف آن نسبتاً مقاوم است و جز قوی‌ترین الیاف طبیعی است و به طور شگفت انگیزی، در برابر کشش مقاوم است و به راحتی با رشته‌های فولاد رقابت می‌کند. ابریشم به خوبی رنگ می‌گیرد، به راحتی شسته می‌شود و کار با آن در ریسندگی، بافندگی و دوخت آسان است.

پارچه بنگال

کارخانه ها گونه های مختلفی از بنگالینا را تولید می کنند. قفسه ها را می توان در هر رنگ و طرحی یافت، بنابراین به راحتی می توان هر نوع پارچه و رنگی را تولید کرد. یکی از رایج ترین گونه ها پارچه بنگال ترکی است. چه نوع پارچه ای هنوز می تواند از خواص برتر خود ببالد؟ این یک ماده بر پایه پنبه است. علاوه بر این، اسپندکس اجباری وجود ندارد. گاهی اوقات می توان پنبه را با پشم یا ابریشم جایگزین کرد. قسمت طبیعی این پارچه پوشیدن آن را بسیار راحت و دلپذیر می کند. بسیار زیبا، آسان و کاملاً متناسب با فیگور بنگالین ترکیه است. با وجود ساختار طبیعی و سبکی پارچه، این پارچه غیرعملی است و مدتهاست شکل خود را به خود گرفته است.

پارچه کجراه

تولید پارچه یکی از صنایع خارق العاده‌ی و مرغوب دنیای امروز است، در حال حاضر تولیدات پارچه بافی و صادرات آن به اکثر نقاط جهان به یکی از منابع کسب درآمد برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است.  پارچه کجراه یکی از شاخص‌ترین پارچه‌هایی است که امروزه در صنعت نساجی حرف اول را در بین پارچه‌های دیگر می‌زند این پارچه بخاطر داشتن کیفیت بالا بخوبی توانسته است که امتحان خود را در زمینه‌های مختلف پس بدهد. بشر پس از آن که به نیازهای خود واقف شد درصدد رفع آن‌ها یکی پس از دیگری برآمد. روزگاری نیاز به پوشاکی که بتواند درخور و متناسب با هر شرایط آب و هوایی باشد از جمله نیازهای اساسی برای بشر بوده است.

Share