راه و رسم ثروتمند شدن را با مواد شوینده آموختم

ورود به حوزه تولید مواد شوینده امری بود که باعث شد در مدتی کوتاه تمام اموری که باعث ثروتمند شدن و موفقیت من خواهد شد را بیاموزم با فعالیت در این مسیر به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم و در ادامه این مقاله برخی از بهترین محصولات خود را به شما معرفی خواهم کرد.

ورود به حوزه تولید مواد شوینده امری بود که باعث شد در مدتی کوتاه تمام اموری که باعث ثروتمند شدن و موفقیت من خواهد شد را بیاموزم با فعالیت در این مسیر به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم و در ادامه این مقاله برخی از بهترین محصولات خود را به شما معرفی خواهم کرد.

مایع ظرفشویی ۴ لیتری گلی

فسفات‌ها موادی هستند که هم برای پوست و هم برای محیط ‌زیست مضر هستند. سعی داشته باشد تا آنجا که ممکن است مایع ظرفشویی خرید نمایید که بدون فسفات باشد. بعضی از مایع‌های ظرفشویی مانند مایع ظرفشویی ۴ لیتری گلی برچسب فاقد فسفات را دارند. اگر مایع انتخابی شما چنین برچسبی ندارد، به ترکیبات آن دقت کنید. اگر روی مایع ظرفشویی عبارت با کف پایدار را دیدید یعنی کف حاصل از مایع ظرفشویی مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند و از بین نمی‌رود. این ادعا را که مایع ظرفشویی با پایداری کف بیشتر، قدرت پاک‌کنندگی بیشتری دارد ادعایی غلط است. بعضی از مایع‌های ظرفشویی هستند که پایداری کف آنها کمتر است اما قدرت پاک‌کنندگی آنها بیشتر است.

برخی از مایع‌های ظرفشویی عطری بسیار قوی دارند و برای افرادی که تحمل بوهای قوی را ندارند مناسب نیستند. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید بهتر است از خرید مایع‌هایی که از عطرهای قوی استفاده می‌کنند خودداری نمایید. بیشتر برندها رایحه‌های مختلفی از میوه و مرکبات گرفته تا عطر گل‌ها را ارائه می‌دهند که می‌توانید رایحه موردنظرتان را از بین آنها انتخاب کنید.دقت کنید مایع‌های دارای رایحه مصنوعی را خریداری نکنید. کلا انتخاب رایحه مایع ظرفشویی به سلیقه شخصی شما وابسته است.

مایع ظرفشویی سیلور اکتیو

مایع ظرفشویی باید فرمولی داشته باشد که سریع‌الاثر بوده و بلافاصله چربی و هر چیزی را که به ظروف چسبیده است پاک نماید و بوی بد آن را از بین ببرد و مایع ظرفشویی سیلور اکتیو دارای این خصوصیات می باشد. معمولا برندهای معتبر که روی آنها برچسب از بین برنده سریع چربی وجود دارد قدرت پاک‌کنندگی و چربی‌زدایی بالایی دارند. قابل بازیافت بودن بطری مایع ظرفشویی موردی هست که بیشتر مورد توجه علاقه مندان به محیط زیست می باشد. مهم است  که بطری‌ها و ظرف‌های مایع ظرفشویی از پلاستیک قابل ‌بازیافت ساخته شده باشند. معمولا روی بطری مایع ظرفشویی که ظرف آن قابل‌بازیافت است این مورد نوشته می شود. مایع ظرفشویی معمولا دو تا سه سال پس از تولید تاریخ مصرف دارد. تاریخ تولید مایع باید روی بطری آن حک شده باشد. آن را بررسی کنید تا از تاریخ مصرف آن نگذشته باشد.

مایع ظرفشویی گلرنگ یک لیتری

مهمترین نکته در انتخاب و خرید مایع ظرفشویی گلرنگ یک لیتری سازگار بودن آن با پوست شماست. خیلی‌ها هستند که اصلا نمی‌توانند با دستکش کار کنند و تازه با وجود دستکش باز هم ممکن است آب و مایع از بالای آن وارد شود و به دست‌هایتان آسیب برساند. برای انتخاب مایع ظرفشویی باید به عناصر تشکیل‌دهنده آن که در پشت بطری نوشته شده است توجه نمایید.  هر چه تعداد عناصر تشکیل‌دهنده مایع ظرفشویی کمتر باشد، برای پوست دستان شما خوب تر است. چون احتمال وجود موادی که ممکن است با پوست ‌شما سازگار نباشند کاهش می یابد. پوست هر کسی ممکن است به ماده یا شرایط خاصی حساسیت پیدا کند. بااین‌حال، بعضی از افراد پوست‌شان حساس‌تر از افراد عادی است و به سرعت دچار اگزما، پوسته‌پوسته‌شدن، خارش یا قرمزی می‌شود. مایع ظرفشویی را انتخاب کنید که نوشته سازگاری با پوست دست روی آن وجود داشته باشد.

Share