ثروت سازی به سبک انجیر در کوتاه ترین زمان برایم محقق شد

استفاده درست از زمان شاه کلید رسیدن به موفقیت و ثروت است، من با ورود به حوزه انجیر و شروع کسب و کارم درآن در مدت زمان کوتاهی توانستم سود خوبی بدست بیاورم و تلاش مضاعفم موجب شد به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

استفاده درست از زمان شاه کلید رسیدن به موفقیت و ثروت است، من با ورود به حوزه انجیر و شروع کسب و کارم درآن در مدت زمان کوتاهی توانستم سود خوبی بدست بیاورم و تلاش مضاعفم موجب شد به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

انجیر خشک

معجون انجیر خشک، به روش زیر تهیه می شود:

هفت الی هشت انجیر خشک به آب جوشانده کتیرا بدون کلر اضافه می شود. پس از جوشاندن آن به مدت هفت  الی هشت دقیقه با درب بسته، اجازه می دهیم تا سرد شود. محلول پخته شده، پس از سرد شدن فیلتر می شود. پس از فیلتر کردن، به سه یا دو بخش تقسیم می شود. این معجون را ۱۰-۱۵ دقیقه قبل از غذا با معده خالی بنوشید.

برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش و برای بهبود مشکلات معده می توانید از انجیر خشک نخی را به صورت خیس شده استفاده کنید زیرا اثر آن بیشتر خواهد بود. به این صورت که انجیر ها را در آب جوشیده خنک به مدت چند ساعت و یا یک روز بگذارید تا به خوبی خیس شود سپس آن را میل کنید، از آب آن هم می توانید استفاده کنید زیرا خواص زیادی دارد.

انجیر تازه

فصل انجیر تازه بین تابستان و پاییز است و این زمان، بستگی به نوع آن دارد. انجیر، به سرعت فساد پذیر و ظریف است و معمولاً بهتر است ظرف یک تا دو روز پس از خرید مصرف شود. هنگام خرید، انجیر های نرم را انتخاب کنید. انجیر سالم، رنگ غنی و عمیقی دارد و عاری از کبودی است. انجیر رسیده عطر شیرینی دارد. وقتی انجیر رسیده را به خانه می آورید، نباید آن را تا زمان مصرف شستشو دهید. آنها  تقریباً دو روز در یخچال قابل نگهداری هستند. اگر انجیر هنوز نرسیده است، آنها را در دمای اتاق نگه دارید تا برسند.

انجیر سرشار از مواد مغذی است، تهیه آن آسان و به دلیل فواید سلامتی شناخته شده است، میوه ای است که اغلب از استفاده از آن غافل می مانیم. علیرغم توانایی آنها در کاهش خطر بیماری قلبی و مدیریت قند خون، انجیر آنچنان که باید برای مصرف کنندگان معرفی نشده است.

انجیر سیاه

انتخاب انجیر سیاه تازه یا خشک بستگی به سلیقه، ترجیحات و شرایط فرد دارد. شاید این سوال برای شما پیش آمده است که آیا خواص انجیر خشک بیشتر است یا انجیر تازه؟ انجیر خشک نسبت به انجیر تازه حاوی فیبر غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری است. انجیر تازه دارای ویتامین C، ویتامین A و بتاکاروتن بیشتری است.

 اما از نظر سایر مزایای سلامتی، تفاوت بسیار کمی بین انجیر تازه و خشک وجود دارد. به عنوان مثال، خوردن سه تا پنج انجیر، چه خشک و چه خام، تقریبا به همان میزان فیبر غذایی را برای شما فراهم می کند. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد میوه های خشک، مانند انجیر خشک، دارای غلظت بیشتری از آنتی اکسیدان ها نسبت به انواع تازه خود هستند.

Share