فرماندهان انتظامی خبر دادند؛

دستگیری ۵ نفر در شهرستان بندرانزلی و ۲ نفر در رودسر به جرم شعارنویسی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۵ عامل شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد. همچنین فرمانده انتظامی رودسر نیز اعلام کرده که ۲ نفر را در همین رابطه دستگیر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ سید جعفر جوانمردی  گفت: در پی ناآرامی‌های اخیر در شهرستان بندرانزلی، شناسایی و دستگیری افرادی که تحت تاثیر معاندان با شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه قصد برهم زدن نظم و امنیت و تحریک جوانان را داشتند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بندرانزلی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، ۵ نفر از عاملان اصلی این اقدامات مجرمانه و محل اختفاء آنها را شناسایی کردند اظهار داشت : با هماهنگی قضائی، متهمان مورد نظر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به اعتراف این افراد در خصوص اخذ وجوه نقد از سوی افراد ناشناس برای تبلیغ علیه حاکمیت، شعارنویسی و همچنین شرکت در تجمعات غیرقانونی در شهرستان‌‎های مختلف اشاره کرد و افزود: متهمان این پرونده که سه مرد ۲۲، ۲۴ و ۲۶ ساله و دو خانم ۲۳ و ۲۴ ساله هستند پس از تشکیل پرونده و تفهیم اتهام در اختیار قوه قضائیه قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان و خانواده‌ها خواست تا نظارت بیشتری بر روی نوجوانان و جوانان داشته باشند تا دسیسه‌های معاندان که آنها را برای مقاصد شوم و اغراض سیاسی کور خود اغفال می کنند، نقش بر آب شود.

همچنین فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۲ عامل شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “سیدجلال‌الدین جوانمردی” گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، ۲ نفر از عاملان این اقدامات مجرمانه و محل اختفاء آنها در بخش رحیم‌آباد را شناسایی کردن، متهمان این پرونده که ۲ جوان ۱۸ ساله هستند پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

Share